Gå til innhold

Melk allerede i uke 18??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld når jeg hade lagt meg påpekte samboeren min at det såg ut som om det kom melk ur brystene mine. Og helt riktig - der var det jammen noen dråper væske som kom ut av brystene. Når jeg klemte forsiktig kom det enda mer. Først en klar væske og etterhvert litt hvit melkelignende, hvilket jeg rimeligvis tolket som melk.

Er bare i uke 18 - er det vanlig at det kommer (rå)melk ut av brystene så tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er vanlig vet jeg ikke, men det er i alle fall helt normalt :) Jeg fikk det også i uke 18 når jeg ventet min første. Jeg lakk for det meste om natten og måtte bruke bh og innlegg om natten leenge før jeg ble mamma. Ganske irriterende men ikke så mye å gjøre med. Trøsten er at man vet at ting fungerer som det skal ;)

Skrevet

Det er helt normalt :) Kom hos meg også rundt uke 18. Jeg bruker ammeinnlegg nå for BHen ble søkkvåt etterhvert:P

Skrevet

Tusen takk for rask respons jenter - godt å høre at jeg i hvert fall ikke er alene om det. :) Og defnitivt godt å vite at alt fungerer som det skal så slipper jeg tenke på det i hvert fall. Må muligens investere i ammeinllegg etterhvert her da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...