Gå til innhold

Skal på tidlig UL i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..for å sjekke at alt er som det skal. Fikk så vondt nede i lysken på ene sia i helga, ser at det kan være et tegn på exu. Pluss at jeg ikke har noen symptomer på at jeg er gravid, det er og et exu tegn. Har hatt masse symptomer alle de andre gangene jeg har vært gravid, men ikke denne gangen altså. Håper gyn klarer å se noe, er 5+3 i dag. Noen som har erfaringer med tidlig UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper de klarer å se noe, men vet at i denne tiden varierer det veldig, da de jo ikke helt sikkert kan vite akkurat hvor langt du er på vei. Når det er sagt så ønsker jeg deg lykke til, kom inn igjen og fortell hvordan det gikk da :)

Skrevet

jeg var på UL i dag, er 5+1 etter prøverør. Var ingenting å se enda, så var for tidlig for min del! skal tilbake 5+3 jeg , og gynekologen sa at hun håpet hun kunne finne noe da! lykke til :o)

Skrevet

Hei

Det behøver ikke være et dårlig tegn at du ikke har symptomer

Jeg kjente ingenting før ut i uke 5, da kom ALT på en gang!

Var også på tidlig ultralyd i uke 5, da så vi kun fostersekk med to veeeeeldig små prikker inni

Det er tidlig enda. Hjertene så vi i uke 7

Håper alt går bra :)

Skrevet

Da har jeg vært på ul, var ikke exu:) kunne ikke se noe foster, kun fostersekk og eggsekk (tror det var det han sa?). Han mente det så normalt ut, men tok hcg i dag pluss at jeg skal ta på onsdag for å se om det er stigning. Men det må jeg vente ei uke på å få svar på!!! Huff, det er ikke noe gøy å være gravid i denne tidlige fasen, bare masse bekymringer. Men skal prøve å tenke positive tanker, dette skal gå bra:)

Takk for gode tilbakemeldinger, dere er så snille alle sammen:)

Skrevet

Det høres jo knallbra ut, samme beskjeden fikk vi alle så tidlig å ultralyd :) Kjedelig å vente ja, men vær glad alt så BRA UT :D

Gratulerer, så får vi bare vente å se, kan ALT om hcg så om du lurer på noe kan du bare spørre. Svarte akkurat en jente her inne om hcg også, så du kan jo lese der om du lurer :) lykke til !!!

Skrevet

Takk for det mikadimoo, har sikkert en del spm når jeg bare får svar på prøvene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...