Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Storebror blir 4år på onsdagen,og skal ha barnebursdag på lørdagen..men skal jeg levere innbydelsene imorgen eller...? første barnebursdagen dette så har ikke peiling =) er unger fra bhg som skal komme da =) og 2t er vel det som er vanlig eller..?
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei, synes det er et godt forslag du kommer med om å levere de i morgen hvis bursdagen er på lørdagen. Man bør ikke levere de for tidlig for da kan folk glemme veldig lett. Mi jente hadde en gang bursdag dagen etter påske så jeg leverte ut innbydelse før påske og da måtte jeg minne folk på hele bursdagen eller så hadde de glemt det. Følte meg som en tosk som minte foreldrene på det, men alle kom ) To timer er helt perfekt. Da rekker ikke ungene å bli lei, og du blir ikke så sliten etterpå.
mai mammaen til to Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 jeg ville sendt dem ut i dag eller i morgen. jeg syns det er best selv å få dem tidlig. iallefall når det er i en helg. for vi har ofte planer i helgene.... så da er det greit at man ikke planlegger så mye i helgen
mamsen sin Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Heisann Min sønn fikk forrige uke invitasjon til 5 års bursdag, og den skal være den 19 april .Herregud er jo rene bryllupsinvitasjonsfrist det da.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 mamsen sin: oi..ja,det var jo litt i meste laget ja men da skal jeg få de fikset i dag så leverer jeg dem i morgen =) blir 2 timer da =) men når på dagen.. 12-14,eller ... var 12-14 sist han var i bursdag,og gangen før det var det 13-16.. 3t.. så aner ikke når på daegn..kanskje 13-15..så får vi ordnet alt klart å er det noe er butikkene åpnet og vi har litt tid til å handle om vi har glemt noe.. forslag?
olla Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 sist hadde vi det fra kl 14-16, dette var 4 års dag. Da fikk vi ryddet, og så var vi klar for lørdagskvelden, passet ypperlig for oss. Og ja, 2 timer er perfekt, 3 er alt for langt(ifølge en venninne av meg som prøvde det første gangen, gjentar seg nok aldri.....)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2009 hmm..ja,kanskje fra 14-16.. jeg synes de 3 t han var i en bursdag gikk rimelig fort,og ungene koste seg max =) men kanskje i meste laget for meg ja =) er syk attpåtil akkurat nå,så håper legen kan gjøre meg frisk til lørdagen dette er også en 4årsdag =)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Jeg ville levert de snart ja. Om noen hadde invitert gutten her i bursdag bare noen dager før feiringen så hadde sjansen vært stor for at det ikke passet dessverre. Planer for helger og slikt legges ofte tidlig her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå