oline09 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Har allerede fra 3+5 hatt vondt i magen, akkurat som kraftige menssmerter Er nå 6+5 og de blir bare verre.... Noen som har hatt det samme?
BabygirlOslo Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 hei ja jeg har det. Begynte for et par dager siden. Det er spesielt ille om natten. er 6+0 idag. Håper det gir seg snart..
curly sue Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Er 6+4 i dag og har hatt det sånn i 3-4 uker nå, Kjennes som om det er en kjempemens på gang. Har mye murringer og smerter i korsryggen også. Veldig ubehagelig.
W82 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har hatt det siden før jeg fant ut at jeg var gravid - trodde det var mensen som var på vei. Er nå 10+1 og det er enda ikke helt borte. Det er plagsomt, MEN det finnes en rekke gode nyheter. For det første har jeg vært på tidlig UL i 9+1, og da var alt helt perfekt. For det andre betyr disse smertene at livmoren din vokser for å gi plass til det voksende fosteret - ergo er det et tegn på at alt går fint, og ikke et tegn på at noe som helst er galt. For det tredje forsvinner de gradvis for de aller fleste. Hvis de ikke forsvinner helt foreslår jeg at dere tar en titt på siden for de med svangerskapskvalme - det setter hvertfall mine plager i perspektiv. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå