Svensk tjej Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hej, man ska ju inte lyfta tungt som gravid. Någon som har en aning om det är en dålig ide att spela bowling?
Bare blåbær Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Lev som normalt! Du kan løfte tungt om du er vant med det. Vi er ikke syke, vi er gravide MEN hvis du får ubehag i magen etter f.eks løft, eller andre aktiviteter skal en ta det roligere. Kjenn på kroppen din selv. Er ingeen fasit.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Kjenn på kroppen din, tror nok ikke bowling er farlig, de er jo ikke SÅ tunge de kulene. Ta det litt med ro bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå