Vestlandsspire Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Eg har 10 dager til termin idag, og har helt siden eg sto opp vært kjempesvimmel, og uggen i magen. Kjenner liv, men blir jo selvsagt litt bekymra... Farlig?
komplett familie Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 har du fått i deg væske og mat? Sovet nok? Så lenge du kjenner liv, prøv å slapp av og drikk masse - håper det går over. Hvis ikke er det jo bare å ringe føden for å komme til sjekk god bedring
Vestlandsspire Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Ja har spist og drukket, kjenner akkurat svimlingen er litt bedre.. men har fra siden kl seks kjent at eg har kynnere (eller noe) hvert 10. min, og fra kl 9 hvert 8 minutt..
Vestlandsspire Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 takk for svar forresten, er så forfjamsa at eg glemmer å takke
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Hei Jeg har 6 dager til termin i dag, og føler meg også skikkelig uggers. Kvalm og uvel, løs i magen osv. Er ikke kjempesvimmel, men litt ør. Kjenner liv, så jeg er ikke bekymra sånn sett - jeg bare lurer på om jeg har fått omgangssyke, eller om dette er kroppen som forbereder seg til det som skal skje :-) Håper formen din blir bedre, eller resulterer i nært forestående fødsel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå