Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei:-) Noen som vet hva som skjer med permisjonen ved prematur fødsel?? Har liksom fått den kabalen til å gå opp, men lurte på, bare sånn i tilfelle, om alt blei "feil" vis ungen plutselig skulle ville hoppe ut før jeg går ut i perm..... begynner perm fra den dagen jeg føder, da, eller er det noe spesielt ved prematur fødsel?? noen som vet?
Lillemy-77 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei Betty:o) Jeg fødte 3 mnd for tidlig, og måtte tilbringe 2 mnd på sykehus. Jeg fikk pleiepenger så lenge jeg og babyen var på sykehuset, og så startet permisjonen min den dagen vi ble utskrevet:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Hvis du får barnet før du går ut i perm eller før termin, uten å måtte tilbringe noe ekstra tid på sykehuset, så begynner permisjonen din den dagen barnet blir født, og du får ikke de tre ukene som egentlig skal være før termin. Dvs permisjonen er 41 eller 51 uker etter fødsel (hvis vi går ut fra totalt 44 eller 54 uker perm).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå