Gå til innhold

ojoj, ska bli liv i leiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til jordmor kl 13.30.

Spent på hva som skjer. Om jeg får komme til sjekk i dag eller om jeg må vente. Hører rykter om at de får det travelt der oppe nå i mars/april...

Våknet før alarmen i dag med vannvittig mageknip. Og kommer litt i tak, ikke konstant liksom. Men, tviler vel egentlig på at det er noe...

Hvordan går det med deg og blodtrykket? Osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ!! jaa!! håper det er noe :)))) T har lagt inn "bud" på at babyen din kommer på onsdag kl 15 ettellerannet :P

håper han tar feil og at det skjer før den tid:)

det er jo glimrende at du har takvis med vondter da!!

går fint med trykket mitt nå:) Satser på det blir lenge til jeg må tilbake på kk, skal gå til fastlegen fremover nå :)

Skrevet

Så bra at det ikke har forverret seg!! :) Ingen ting er bedre enn det.

Av en eller annen merkelig grunn har jeg fått det for meg at bebis enten kommer i morgen eller på fredag... :)

Aner ikke hvorfor...

Mamma og pappa reiser jo bort i 2 uker i dag. En smule kjipt ja. Kan hende at jeg må ty litt til dere hvis ting skjer på et tidspunkt der ingen andre kan stille opp. Onkel jobber tidlig denne uken og tante kommer på fredag.. Så hvis vi må på føden f.eks i 12 tiden så kan det hende jeg er så frekk at jeg ber du/dere henter lillegutt i barnehagen, så kan evt onkel avlaste når han er ferdig på jobb ;);)

Skrevet

hehe... no måtte eg TENKE meg om kem onkel og tante du snakket om!! :P er det mulig :)))

ja, såklart vi stiller opp!! :)) trenger ikke avlastning vi, er lenge siden han har vert hos oss da, hadde vert koselig om han måtte bo hos oss litteranne:))))

og gamlingen er bedre i fjeset eller??

Skrevet

hihi!!!! det blir I MORGEN babyen din kommer!!!! altså, etter kl 12 i natt, så det betyr at du blir i gang nå!!!! (håååååååpe håpe håååpe!!!)

sånn hvis vi må velge hvilken av spådommene dine som er rett :))

Skrevet

hehe :) Bra det ikke er bare mine hjerneceller som svikter i blant.

Ansiktet er mye bedre heldigvis :) :)

Den er god! Veldig betryggende at dere også kan steppe inn :) :)

Får prøve å sove litt nå. Sovet i 3,5 timer i natt bare! :)

Skrevet

du må oppdattere meg etter du har vert på kontrollen etterpå da:)) sov godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...