Abracadabra Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 ville bare hilse til alle sammen. har vært her en gang før, i 2006, da med min sårt etterlengtete IVF-gutt som kom i desember det året. nå har vi plutselig klart å bli gravide på egenhånd, hvilket kom MEGET overraskende på oss ja - sist var det jo et sant spetakkel med telling av dager, planlagte "date'er", etter hvert invasive undersøkelser, henvisning til IVF, hormonbehandlinger, egguttak, befruktning, egginnsetting, og til slutt graviditet osv.... og denne gangen tilbragte vi tre måneder fra hverandre (i forkskjellige verdensdeler til og med!), hadde én natt sammen, og pang - der satt den. jeg og en venninne fant ut at det var "karmic payback" for alt strevet sist!!! ;-) vi er tidlig på vei enda, et sted i uke syv, så det har ikke helt gått opp for meg enda...og jeg har ikke turd å hive meg rett ut i telling av dager og planlegging osv., men jeg synes det er så koselig her inne så nå vil jeg inn her til alle dere!!! ha en fin dag da damer. (og menner??)
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Ojoj, STORT gratulerer!! Det er vel som de sier - når man vel slutter å prøve så skjer det... Krysser fingrene for at sprien holder seg fast og at alt vil gå bra med deg og dere!
Scoobydoo Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 WOOW!! Gratulerer så mye, Abracadabra!!! Dette er helt fantastisk lesing. Vi har selv IVF-barn (tvillingjenter), og nå håper vi å få det til selv....orker ikke den omgangen en gang til... Du gir meg håp, så tusen takk for at du fortalte dette. Ønsker deg masse lykke til med graviditeten, og hurra for spiren din!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå