julibarn09 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Er dette vanlig? Har liksom hatt sååå ømme pupper hele tiden, og nå er de mindre ømme... Akkurat som de har tatt seg en hvilepause. Er det flere som har det sånn? Jeg er i uke 23.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jada, er samme her. Og heldigvis virker det til at de ikke vokser med samme fart lenger! Tror nok at det er helt normalt.
lille_prinsesse Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har det sånn jeg også. Jeg er i uke 19. Brått så stoppa det. Men veldig deilig å kunne ligge litt på magen igjen:)
julibarn09 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Takk for svar! Godt å høre at det er flere:) 2.trimester skal jo liksom være litt roligere på en måte...,men må jo spørre likevel.
Sweet Georgia Brown Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Samme her. Problemet er nå at det klør så sinnsykt! På vortene og hele brystet. Fler som har det sånn? Smør omvekslende med Dexemkrem og Cannesten og noe fra Sverige mor bleieutslett.. Og olje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå