Abracadabra Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 http://www.pregnancypiercings.com/ noen som vet om disse selges i norge?? har ikke sjekket så nøye om de sender internasjonalt, men dette har jeg tenkt å skaffe meg denne gangen i hvert fall ;-)
Abracadabra Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2009 for ALLEEEE, selvsagt. det var dette med å lese gjennom før man trykker lagre...lærer det aldri...
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Hadde nok ikke hjulpet på meg uansett,da huden foran piercingen strekkes/blir så tynn at det ser ut som at stanga skal komme igjennom huden !! tok den ut ca i 6mnd begge gangene jeg,men ingen problem å sette den inn igjen etter fødsel.
Abracadabra Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 uæh ja da spørs det. ;-) har bestilt en jeg nå, så jeg forsøker i hvert fall! sist bare stakk jeg stangen gjennom innimellom, etter at jeg ble for stor til å ha den i konstant, og det gikk bra, grodde ikke igjen... men jeg tenkte å forsøke dette denne gangen. det er vel forskjell fra piercing til piercing også, min søster har såvidt stangen innom huden, mens jeg har den "dypere" liksom. jeg tok den i voksen alder, mens hun tok den når hun hadde fjortisflat mage og ingen hud/flesk å knipe tak i, hehe! hennes kommer sikkert til å falle ut av seg selv til slutt faktisk... vel jeg melder meg som prøvekanin, hohoho! får se hur det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå