Gå til innhold

Redningen for all med ring i navlen?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.pregnancypiercings.com/

noen som vet om disse selges i norge?? har ikke sjekket så nøye om de sender internasjonalt, men dette har jeg tenkt å skaffe meg denne gangen i hvert fall ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for ALLEEEE, selvsagt. det var dette med å lese gjennom før man trykker lagre...lærer det aldri...

Skrevet

Hadde nok ikke hjulpet på meg uansett,da huden foran piercingen strekkes/blir så tynn at det ser ut som at stanga skal komme igjennom huden !! tok den ut ca i 6mnd begge gangene jeg,men ingen problem å sette den inn igjen etter fødsel.

Skrevet

uæh ja da spørs det. ;-) har bestilt en jeg nå, så jeg forsøker i hvert fall! sist bare stakk jeg stangen gjennom innimellom, etter at jeg ble for stor til å ha den i konstant, og det gikk bra, grodde ikke igjen... men jeg tenkte å forsøke dette denne gangen.

det er vel forskjell fra piercing til piercing også, min søster har såvidt stangen innom huden, mens jeg har den "dypere" liksom. jeg tok den i voksen alder, mens hun tok den når hun hadde fjortisflat mage og ingen hud/flesk å knipe tak i, hehe! hennes kommer sikkert til å falle ut av seg selv til slutt faktisk...

vel jeg melder meg som prøvekanin, hohoho! får se hur det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...