Nyttårs barn Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jeg prøver meg her igjen, er det noen steder jeg må dra innom i påsken når vi drar til London? Tenker både på voksenting og på barneklær, har allerede fått noen tips så det er bra.
Gulosten™ Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Oxford Street Også Camden Market hører jeg skal være moro. Men vet ikke helt hva som er der. Hehe. Finnes sikkert maaasse andre bra steder også, men mye fett på O.S !
Melis74 Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Primark. Ligger en stor på Oxford Street. Billig, men ikke topp kvalitet på alt. Handla mye, og fornøyd med det meste, men venninna mi var ikke heldig med alt hun handla. Både barn og voksne. New Look, ligger også på Oxford Street. Tror de har bare klær til voksne.
It's all about me Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Selv liker jeg veldig godt Jane Norman. Du finner kjeden både her og der, så skal mye til for at du ikke dumper borti en.
Linn77 Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Portebello Market( alt fra brukt til nytt, antikk til funky), Covent garden, her er det alt mulig! Prøv Floral Street, Monmouth Gardens, Shorts Gardens, Seven Dials og Neal's Yard, det er ett must!:-) Regent Street er også ganske kul, og endel små butikker med stasj i Soho. Oxford Sreet har ett par musts, som Top Shop og Nike Store, men ellers er det rimelig tynt der.....
Linn77 Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Hehe, glemte Carnaby Street, der er det så koselig:-)
Nyttårs barn Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2009 takk for tipsene, skal sjekke ut disse gatene garantert! Vet du om noen butikker som har fine barneklær? Tenker ikke primært på de store kjedene, for de finner jeg nok uansett;-)
Linn77 Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 En butikk for barn du bare MÅ gå i, er Hamleys på Regent Street. Sju etasjer leker!!:-) Når det gjelder barne klær er det Mothercare som er den absolutte vinneren syns jeg, den finnes det flere av rundt om i London, bla på Oxford Street, men man kan også gjøre noen supre kjøp på Primark i i samme gate, selv om det er av varierende kvalitet der til tider... Ellers er det masse søte små steder på alle de plassene jeg allerede har nevnt, også for barn:-)
Linn77 Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 OG, hehe, jeg blir aldri ferdig!... Jeg bare tenkte jeg måtte nevne, om du har lyst til å kjøpe kostymer og utkledningsklær til barn, er den beste butikken i verden i London. Ta undergrunnsbanen tilo Leicester Square, der finner du Angels Fancy Dress!! Den butikken har de råeste, kuuleste og søteste kostymer til barn til ALLE anledninger:-))) Og der er det også masse masse tilbehør selvfølgelig;-) Den er i 6.etg, så du kan tenke deg selv:-) Jeg skal til London igjen i August selv, elsker den byen, 8.gang jeg drar nå!!
Jente89 ♥ Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 denne tråden må jeg følge med på.. reiser til londom om tre uker. !! hørt at camden er et bra sted !
Linn77 Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 camden market er helt supert det også,men mye merkelig og, det må sies:-) Men man rekker over så lite selv om man er der så lenge!!
Anja Annonym Skrevet 30. mars 2009 #13 Skrevet 30. mars 2009 Unnskyld meg, men hvorfor vil absolutt alle tusle rundt i samme elendige og dyre turistløypa?? London er så langt mere enn enn indre city Dra til "skogs", nesten på landsbygda og svi alle kredittkort på en av TOHUNDREOGFEMTI butikker under samme tak..........http://www.lakeside.uk.com/ For langt ute på landet? Hva med TOHUNDREOGSEKSTIFEM butikker til? http://uk.westfield.com/london/stores/
CB-BabyBoy Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 Camden er egentlig ikke så bra, men det kommer an på øynene som ser for meg er det en ansamling boder med all mulig ræl og røkelse hehe. Det blir for mye batikk for meg... Oxford street og Regent street er turiststrøk ja, men samtidig så er det svært mange bra butikker der. Du har de store varehusene som Debenhams (har en egen greie Designers for Debenhams, du får fine ting til god pris fra kjente folk), Marks & Spencer (undertøysavd er en klassisker), John Lewis, Selfridges (dyrere). Mothercare som nevnt over er vel et must mtp barneting. Jeg bestilte mye til lillegutt der i fjor og det har overlegen kvalitet til god pris. Pysjene ser omtrent ubrukt ut enda de har gått ørti runder på 60 grader Hvis du har barn som liker Drømmehagen, så har de mye der (heter In the night garden). Hvis du ønsker å handle merkeklær billig, så må du ikke reise langt pokkern i vold. Burberry har fabrikk utsalg i London og Bicester Village er en liten togtur unna. Hvis du f.eks liker Mulberry kan du gjøre gode kjøp der. http://www.bicestervillage.com/bicester/home.asp Clarks har utrolig gode sko, de koster litt, men det er knall kvalitet og komfort uten like - mange langs hovedgatene. Boots er et must i mine øyne mtp alskens hår produkter - du kan spare mye der. Om du har barn i tann alder, så er Dentinox teething gel verdt å ta med tubesvis, myyyyye bedre enn den tinkturen man får i Norge. Lillegutt her fikk 8 tenner samtidig, så tro meg jeg vet at den funker! Gap har mye fint til små og jeansene til voksne er knall gode. åååå jeg vil til London jeg nå...
Nyttårs barn Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 31. mars 2009 Jeg takker for alle tips :-) Skal definitivt sjekke ut mange av forslagene.. Gleder meg til litt seriøs shopping!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå