Gå til innhold

Lene Malin- fantastisk flott stemme!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på reprisen av Sen Kveld- hun har en utrolig fin stemme:-) Ble rørt her jeg satt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har likt musikken hennes fra hun ga ut den første cd'n i 98 eller når det var, og kan fortsatt høre på den første cd'n enda, hun lager musikk som varer lenge, ikke vg liste fyll som man er lei av etter noen uker.

 

 

Skrevet

Enig. Utrolig fin stemme. Fløyelstemme.

Og utrolig herlig med en artist som ikke har kjempet seg fram i et idol/talent program med dommerpanel. Puh!

Skrevet

Mener dere Lene Marlin?

Skrevet

Visste ikke at det fantes en Lene Malin engang jeg:)

Skrevet

Om det er hun fra Tromsø heter hun Lene Marlin.

 

Er det noen annen dere mener eller har alle skrivefeil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...