Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Sitter og ser på reprisen av Sen Kveld- hun har en utrolig fin stemme:-) Ble rørt her jeg satt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Har likt musikken hennes fra hun ga ut den første cd'n i 98 eller når det var, og kan fortsatt høre på den første cd'n enda, hun lager musikk som varer lenge, ikke vg liste fyll som man er lei av etter noen uker.
Candy girrrl Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Enig. Utrolig fin stemme. Fløyelstemme. Og utrolig herlig med en artist som ikke har kjempet seg fram i et idol/talent program med dommerpanel. Puh!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Visste ikke at det fantes en Lene Malin engang jeg:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Om det er hun fra Tromsø heter hun Lene Marlin. Er det noen annen dere mener eller har alle skrivefeil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå