Vinden blåser Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 har ei jente på 9 måneder og en sønn på 5 år her
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 I løpet av året blir de 7,5 og 1 år. I rekkefølgen gutt, jente, jente.
Hera Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Har to gutter, ene er 8 år og den andre er 17 dager;0)
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Storesøster blir snart 4 år og lillebror er 20 mnd.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Gutt 8,5år og jente snart 3,5år.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 jente 15mdr, gutt snart 8 og gutt 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå