Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Det gjør jeg.. Morsomt å se på alle løsninger de klarer å komme med for å fakke tyven:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 He he "tyven" Ha ha sorry måtte bare le! =) =) Jeg synes også det er kjempegøy!! Liker best miami, så las vegas og ny da har jeg pcen på fanget samtidig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg liker Las Vegas best.. Må liksom se CSI hver tirsdag ja.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Tyven ja hehe.. ikke rart du ler:) barna går rundt og snakker om tyver hele dagene her så blir visst litt påvirket..
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 He he ja det er ofte sånn med de søte små. De påvirker oss mer enn mer enn vi tror =)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 CSI er faktisk en av de få tvseriene jeg virkelig liker Men blir allikevel sjeldent til at jeg ser på det - har nok sammenheng med at det går så sent... Her starter dagen 05:30, så da må man komme seg i seng nokså "tidlig"... PC-spillene er forresten kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå