Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Sykemeldt og kjeder meg, lest ferdig alle bøkene jeg hadde tenkt til. Forslag? Kanskje de fleste bare leser på BIM:-)
Tommage♀♂ Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Trologien om Tempelridderen Arn, + Arven etter Arn av Jan Guillou. Fantastisk serie som er spennende, romantisk og lærerrik. Har tenkt veldig mye på den i ettertid, og prøvd å lære mer om historien bak bøkene. Serien om Ayla i Hulebjørnens klan, mener det heter Livets barn? Kjempeserie, består av 5 bøker! Også en lærerrik serie som har fått meg til å fundere mye på den tidsepoken den omhandler.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Takk for tips- Tror den heter Jordens barn- utrolig spennende lesing.
Miss Misantrop Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Har akkurat "oppdaget", Hemingway. Anbefaler han på det varmeste. Nå leser jeg "Når klokkene ringer for deg". Ellers er kanskje min favoritt bok "En Dag i Ivan Denisovitsj' liv" av Solzhenitsyn, den kan jeg anbefalle deg å lese samtidig som du leser "Øyeblikkets tyrani" av Thomas Hylland Eriksen. Det var så fint å få kontrasten. God bok!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Krim. Harlan Coben. Kjempespennende!! Overgår de norske.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Twilight, New moon, Eclipse og Breaking Dawn av Stephenie Meyer.... Elsker de!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Jeg likte godt Tom Rendberg sinr bøker om Jarle Klepp: Kompani Orheim, Mannen som elsket Yngve og Charlotte Isabel Hansen. Liker også Gert Nygårdshaug, ville begynt med Mengele Zoo.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 "Drømmehjerte" og "Señor Peregrino" av Cecilia Samartin.
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 The coroner's lunch Thirty-three teeth Disco for the departed Alle av Colin Cotterill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå