Gå til innhold

ønsk meg lykke til i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

ultralyd klokken 11.30 hos Hausken. jeg er så nervøs at det er rett før jeg graver meg ned. kommer til å bli en søvnløs natt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå masse lykke til tryne!!!:):) dette skal gå bra vettu;)håper absolutt alt går din vei resten av livet jeg:)

dette har du virkelig fortjent!!!skal skynde meg inn her i morgen etter jobb;)

stooor klem fra

Skrevet

det går så bra som helst tryne!!!!

hilse alle på hausken!!!:)

Skrevet

Krysser fingre og ben,Tryne-mor :-) Venter i spenning!!!

Skrevet

ååååååååååå

lykke til, er sååå spent på hva du har å fortelle når du er tilbake.

Skrevet

her er oppdateringen folkens.

Jeg satt i gangen med så og si hjerteinfarkt. Jeg hadde det HELT forferdelig. jeg sa til han at det er rett før jeg reiser hjem nå, orker ikke mer negative settninger ut av munnene til legene.

jeg satte meg ned i stolen hans, hjerte var i ferd med å poppe ut. Turte ikke se på skjermen. Så sier han"men alt ser jo bra ut jo". han var like sjokket som meg. han hadde visst ikek ventet at det var som det skulle, for dette var jo et mirakel uten like. SLår herte var det første jeg sa, ja, det gjør det sa han da. Da orket jeg å se på skjermen. den lille babyen min var 3 mm, og hjertet banket.

Jeg er i sjokket, jeg klarer ikke tro det. han sa at det var ca 95% sjanse for at det skulle gå bra for meg nå. Da sa jeg at det er første gang disse prosentene har vert på min side, for de er ALLTID MOT meg.

jeg er sykemeldt i 2 uker til, da skal jeg på ny UL. jeg skal fortsette med alle medisiner utenom prednisolon. Futtigrisen for en dag. jeg såvnet i bilen ettterpå, var så sliten så sliten. har nesten ikke såvet i natt for jeg har vert så redd

Skrevet

så braaaaaaaaaaaaaaaa

jippi

endelig er oddsene på din side.

Hvor langt er du kommet?

Skrevet

Så godt å høre Tryne:-) Gleder meg stort på dine vegne. Har fulgt med deg fra "sidelinjen" og må virkelig si at dette er et stort mirakel og at du så absolutt fortjener det! Håper du klarer å slappe av litt mer nå og nyte graviditeten din. Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til videre i svangerskapet:-) XXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Dette var deilige nyheter,Trynemor :-)

Hurraaaaaaaaaaaaaaa!!

Skrevet

takk alle sammen. jeg er veldig lykkelig. dette er helt fantastisk og ett sant mirakel

Skrevet

Så fantastisk, må bare være så herlig følelse;)

Masse lykke til videre, dette kommer til å gå bra!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...