Gå til innhold

Er det bare jeg som synes dette er rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever ved flere anledninger at når venner/familie skal si hadet til meg og snuppa, så susser de henne på munnen. Jeg synes det er rett og slett ekkelt, men blir så overrasket når det skjer at jeg får meg ikke til å si noe som helst. Har dere opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette har jeg opplevd...og jeg og følte det var helt feil.....

Vanskelig å si noe følte jeg og...men det ble løst av seg selv når sønnen min stadig ville nusse på munnen -på meg og forann de...og jeg da passet på å si nei-nei...ikke nusse på munnen...nusse på kinnet...og heldigvis tok de hintet da...så det løste seg selv....syns det rett og slett ikke passer deg- og kunne aldri falt meg inn å nusset noen andre sine unger på munnen....det er forebeholdt foreldre...

Skrevet

Godt at det er flere som føler det slik.. greit med suss på kinnet eller hodet, men munnen blir litt for intimt.. Aner ikke hvordan jeg skal få sagt at jeg ikke liker det, og ønsker de skal slutte.

Skrevet

mulig at jeg er sær, men jeg ser ikke problemet så lenge barnet ikke har noe i mot det

Skrevet

jenta mi SKAL nusse på munnen, hun blir oppriktig lei seg vist familie, venner eller bekjente snur kinnet til..

hun er 17 mnd.

så enig i at så lenge BARNET synes det er greit er det ok for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...