Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Så mistet jeg for fjerde gang- hva er dette her da? For noe dritt!!!!! Må bare få ut litt frustrasjon......
*anki * Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Er midt i min 4. abort her også. Skal på sykehuset og ul i morgen. Håper jeg får utredning. Bare få ut frustrasjonen her inne... Det hjelper litt... Var du langt? Jeg var i min 8. uke. "klappe på", tenker på deg!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 jeg var ikke så langt denne gang, men akkurat nå spiller akkurat det lten rolle føler jeg . Bare 5 uker nå. Men har vært oppe i 12. Frustrerende uansett!! Holder på med utredning. Og ivf. Du har jo krav på utredning etter tre aborer-du vet det sant? Tenker på deg og, klem
Vegaspia Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Skjønner deg godt, er også midt oppi en SA nå, llife sucks når dette skjer. Bare min andre gang dette, sliter med å BLI gravid og å beholde det... har ikke mange sjansene igjen jeg nå før jeg når alderen for å tre inn i overgangsalderen !! Lykke til og jeg skal tenke på deg/dere !
Rose69 Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Legger ved denne: http://www.dinside.no/helse/kvinnehelse/graviditet-og-barn/gravid+med+%22allergi pille%22/art788348.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå