Gå til innhold

Er så utrolig trøtt og sliten... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen energi, vil bare ligge på sofaen hele tida, men kan jo ikke det. Er i full jobb som lærer og har ei jente på 3,5 som trenger mammaen sin når vi er hjemme. Trenger så sårt litt energi! Er så usigelig trøtt og slapp hele tida. Orker nesten ikke å være sosial, blir helt nedfor av å være sånn. Helgene går med til å hente seg litt inn, men nå gruer jeg meg til jobben imorgen. Klarer nesten ikke å planlegge påska heller, har bare lyst til slappe av, og ikke ha noen forpliktelser.. Kan ikke huske at jeg var så trøtt forrige gang. Noen flere som har det sånn? Eller som har hatt det sånn og kan si noe om at det går over snart. Jeg er 8+4 nå og håper på bedring i 2. trimester:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært akkurat slik som du er nå.. Kunne sovet på sofaen masse hvis jeg hadde fått til, lagt meg kjempe tidlig - men det har ikke hjulpet noe, for vært like trøtt dagen etter. Men nå er jeg 11+5 og kjenner at energien virkelig er på tur tilbake og det er super deilig.. :o)

Skrevet

Har det på samme viset! Er 8+3, og kjempetrøtt. Problemet mitt er at eg ikkje får sove noko særleg godt på nattestid heller, så blir bare ekstremt sliten! Trenger sårt påskeferie, men klarer ikkje å planlegge noko, for eg vil aller helst tilbringe den på sofaen....

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen! Er også lærer og klarer meg ok gjennom jobben, så vidt leketid sammen med jenta mi på 2,5, men så er det slutt! Sitter som en zombie i sofaen resten av kvelden uten antydning til energi. Orker absolutt ingenting, var helt motsatt sist!! Sover også dårlig om nettene, spesielt visst jeg har sovet en liten lur. Tungt å løfte ben og armer! Men de sier det snur snart.. Er 12 uker nå..

Skrevet

ja!! Jeg er dødtrøtt... sover 3 timer på dagtid, samt sovner forran tv kl 22.00 jobber kun 50% nå, og det er jeg veldig glad for..er helt død etter jeg har vært på jobb!

Men det er vel et godt tegn på at vi produserer nok hormoner til den lille spiren?

Skrevet

Hei! Jeg er også i full jobb som lærer, og har ei jente på tre år. Jeg er 9+2 og føler at den verste trettheten er i ferd med å slippe taket. De siste ukene har jeg vært nødt til å legge meg kl 8, for å ha mulighet til å takle arbeidsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...