AnElise Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har nettopp kommet hjem fra en natt på sykehuset. Etter det jeg trodde skulle være en vanlig kontroll hos jordmor ble jeg sendt rett dit. Har fått svangerskapsforgifning Nå har jeg fått beskjed om å holde meg i ro hjemme. Er det flere her som har det? AnElise
BabyBlue Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Muligens jeg, vet ikke sikkert enda skal inn til legen igjen neste uke. Hva var dine tegn?
a-fem Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Hei. Hvilke tegn hadde du på svangerskapsforg.? Vet jo at det er høyt blodtrykk og protein i urin, men utover det? Håper det går bra med deg.
AnElise Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Har også/er endel svimmel,og mye vann i kroppen. Andre tegn kan være hodepine,men det har ikke jeg hatt.. Babyblue: Lykke til,får håpe det ikke er det du har! Er kjedelig å bare ligge den siste tiden når man føler det er så mye som skulle vært gjort.
Janne christina Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Fullt mulig jeg har fått det selv nettopp vært hos jordmor, høyt blodtrykk,proteiner i urinen,masse vann i kroppen,uvelhet.Venter nå på telefon om jeg skal til sykehuset og sjekkes..har ternin nå til søndagen,mulig jeg blir satt i gang.
AnElise Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Lykke til! Det er jo fint du har oppdaget det så sent da hvertfall:) Ser forresten at du bor i moss,det gjør jeg også =)
Janne christina Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 var usikkert siden januar og økt etter det :/ Holder du til i sentrum eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå