Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Neida, det er ingenting spesiellt som har skjedd :-) Jeg har bare endelig kommet meg over den fæle kvalme perioden, og faktisk har det gått opp for meg at jeg snart er i 2. trimester! Snart er det påske, og da er det ikke lenge til sommer, og da er også høsten rett rundt hjørnet, og baby er i anmarsj ;-P Har termin 3. november ifølge fastlegen, så det er jo veldig lenge til i teorien, men ikke med mitt tankemønster ;p hihihi Føler rett og slett bare for å dele optimismen min og tilfredsheten min med andre her :-D
EnJente_m_2Jenter Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Utrolig koselig og positivt innlegg Hvor langt er du i dag da ? Jeg er 11+1
Gjest eelis+spire Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Så braa, vi trenger gladinnlegg her! :-)) Jeg er over i 2. trimester allerede på lørdag, jeg kan ikke fatte at tiden har gått så fort! Jeg gleder meg så sinnsykt. Og påska skal bli såå herlig med baby godt plantet i magen, på hytta sammen med familien! Gleder meg sånn til tida fremover; påske, vår, sommer og sol, høst og til slutt baby :-) Jippi!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 jeg er 10-11 uker (shit, ikke like god kontroll på uker og dager denne gangen). og kvalmen har blitt borte her også. føler meg i tipp topp form, det blir herlig med ny baby i huset har termin 24. oktober
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Ifølge legen så er jeg vel rundt 9 uker idag, men ifølge kalkulatoren her så er jeg 10 uker nå. Vet ikke hvem jeg skal stole på jeg, men jeg får jo samme termin hos begge, så da sier vi 10 siden d er det som blir regnet som BIM-ukene :-)) Er bare så utrolig fornøyd med alt. Har jeg all grunn til også etter at jeg har vært utrolig slapp og kvalm i 3-4 uker... Ikke noen behagelig opplevelse akkurat. Litt slapp innimellom fremdeles, men det er bedre!
Gjest eelis+spire Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Hvis du er rundt 9 uker, altså 9 uker + noen dager, er du i uke 10 :-) Så både det legen din sa og det som står her på BIM er rett, hvis jeg forsto deg rett. Tenk at vi er gravide, jenter!! :-D:-D
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 hmm.. ja... er vel 9 nøyaktig nå etter hva som står i helsekorte, men nøyaktig 10 her. Så da blir d rett likevel ;p Er så utrolig herlig å vite at det er en liten en til på vei her! Ekstra utrolig er det jo siden det gikk så fort ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå