rrrampeguttmamma`n Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Den ene gangen Kim skulle reise og pakket bagen så tok han ned en plakat og la øverst i bagen, da han pakket ut igjen hang han den tilbake over hodeenden på senga. Når Marit satt på senga og gråt i denne episoden, kunne jeg ikke se at det hang noen plakat der?? Så han har nok tatt den med seg når han dro Dårlig gjort ovenfor de som er igjen å få det til å se ut som han er død da men..
Me & Ne Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Bra observert! Tenkte ikke tanken en gang at han har dratt jeg,tippet han satt strandet på en øde øy. :-P Men han er ikke død-det vet jeg! :-D
Smiiil :o) Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Ja, det la jeg også merke til!! Han kommer nok tilbake
1881 Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Litt rart at han ikke kommer tilbake... Kjenner noen som vet hvem Kim (Edvard Schultheiss ) er i virkeligheten og han har fortalt dem at han skal reise bort like etter påske og blir borte en god stund, han var invitert i et utrikkningslag så slik fikk de vite dette! Mulig han kan ha andre ting som gjør at han blir borte en god stund, men jeg heller mot at han skal til Ylvingen og spille inn flere episoder
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Selvsagt, Kim er nok ikke død, nei, selv om de gjør alt de kan for å få oss til å tro det.
elskerlivet Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Ja, og den skyggen mange mener de så i båten sammen med han sist søndag tror jeg var den svarte bagen, så han er nok forsvunnet av egen vilje, og dukker garantert opp i siste sesong..
mamsen sin Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Han "Kim " var da gjest i P4 her for noen uker siden og da sa han at han at han skulle spille inn flere episoder.Så han er nok ikke død og begravet.men er jo et år til vi får vite hva som skjer.sukk
Nattinatta Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 jeg klarer ikke vente et elt år for å vite noe mer.... *utålmodig* Grr... Men jeg tror ikke han er død... Han KAN ikke være død... Ble litt skuffa over serien, hvorfor MÅ alle serier ha slikt punkt i løpet av sin levetid?? Ja jeg skjønner at det tirrer seerne og gjør det meer interessant på sikt, men hvorfor ikke bare ha EN serie der det er feelgood all the way?? Iallefall ikke la seerne vente ett år for fortsettelsen..
luna08 Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Plakaten henger der den.... Gå inn på nettet og se episoden, da ser dere den!
Sistah*G07*J09* Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Jeg så en liten flik av plakaten, så den hang der, bare ikke rett over sengen, men litt på siden. Tror nok dessverre han er død ja..... så på tv nå der de snakket med en av de som lager himmelblå, å han sa at i sesong tre så fikk vi vite hva som hadde skjedd, men om det var det svaret vi lette etter, var han ikke så sikker på...
solei Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Han sa i ett intervju for noen mnd siden at han var glad det ble 8 nye episoder. For han hadde vært arbeidsledig lenge. Røpte seg litt der.
Nattinatta Skrevet 30. mars 2009 #13 Skrevet 30. mars 2009 ånei... vi kan se tilbakeblikk av hva som hadde skjedd... da er han jo også med på innspillingene.... nei nei nei...
Tre jenter søte små Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Kanskje han er død, men skal være med videre som gjenferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå