Hurricania Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Hei, tok nettopp en vanlig CB og det kom forsåvidt opp et kryss, men streken var veldig tynn, bare som en linje på en måte. I bruksanvisningen står det at streken bør være på samme tykkelse som kontrollstreken, men det er den altså ikke uansett hvor mye godvilje jeg legger til. Noen som har erfaring med dette, og hva ble deres utfall? Gravid eller ikke? Skal kjøpe CB-digital i mårra- jeg takler ikke strektolkning! Litt morsomt hvis det har klaffet denne gangen, for jeg sitter med resept på pergo i hånden og fikk nylig beskjed om at jeg har lett PCO. Krysser fingre for at jeg ikke blir lurt denne gangen:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 jeg har fått tynn strek på CB en gang, 2 dager etterpå tok jeg en digital som det sto gravid på Tror du er gravid jeg
Hurricania Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2009 Takk for det, men tør nok ikke å tro på det før jeg får et heelt tydelig testresultat, men krysser fingrene for at jeg kan motta gratulasjoner snart:)
Vinden blåser Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 strek er strek! GRATULERE!!!!! fikk selv bare en tyyyynn strek sist gang..det vil si at den var tynn på samtlige av de 14(!!!!) testene jeg tok,før jeg fant ut at jeg bare måtte godta den streken for å faktisk være en reel strek..hehe
Hurricania Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2009 Hehe- ikke mindre enn 14 tester:) Ikke verst! Håper jeg får tydeligere resultat med morgenurin i mårra...
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 fikk det med begge mine da jeg var gravid, tok testen 3 dager før ikm å dermed fikk jeg en sånn syltynn strek.. men har og fått det en gang da jeg ikke var gravid.. men om den kom opp ganske medenegang etter at du hadde tissa på den så ville jeg stolt på den altså masse lykke til da!håper du er gravid!
Bie&babylove:-) Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Åssen farge er det på streken da?? Er den blå eller grå??! Hvis du er gravid skal streken være mer blå en grå... er den grå kan det hende det også er en såkalt "skyggestrek".....
Hurricania Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2009 Den er blå og kom opp ganske fort. Til og med mannen kunne se streken, og det er et godt tegn for det har tidligere vist seg at jeg er i stand til å se streker som ikke finnes i virkeligheten:) Åååå som jeg håper det har klaffet! Kommer neppe til å sove stort i natt!
Bie&babylove:-) Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Da er du nok gravid gitt! hehe..... Prøver meg på et forsiktig gratulerer!
Bie&babylove:-) Skrevet 30. mars 2009 #13 Skrevet 30. mars 2009 Åssen gikk det?? Har du testet idag???
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror du er gravid, og er spent slik som hun over her Hvordan gikk det i dag???
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror du er gravid! Med lillegutt fikk jeg bare en syltynn strek på CB, streken var på tykkelse med et hårstrå og helt lyseblå. Jeg trodde jeg så syner (for jeg så ofte streker som ikke fantes), men mannen så den også. Dagen etter testet jeg med QR og der dukket det også opp en syltynn strek. Ventet noen dager og fikk en _veldig_ positiv test! =)
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 Begge gutta mine har bare vært helt svake, nesten skygger på testene. Meeeen nå er de temmelig tydelige begge to, for å si det sånn :-) Du er nok gravid ja ! Jeg har også PCO, og max 2 "egne" eggløsninger i året. Men med litt hjelp av pergotime, så satt begge på første kur. Men håper du slipper da.
Hurricania Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 31. mars 2009 Hei! Så kjekt å bli heiet på! Har ikke fått til å poste svar før nå i dag. Det er dessverre fortsatt uvisst om jeg er gravid. Testet med cb digital i morges som viste ikke gravid- SUKK! Men TR har fortsatt ikke dukket opp, så jeg hååååper jeg får positivt resultat etter hvert. Skal prøve å vente til fredag med ny test... Krysser fingre og tær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå