PennyLane78 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Hei, Har fått time i slutten av neste uke til 3d ul på Medicus her i Trondheim. Er det noen av dere som har vært der? Synes dere det var vel verdt pengene? 1200 kroner for 20 minutter høres i utgangspunktet veldig dyrt ut synes jeg, men håper det er verdt det.
FruV Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hvor langt er du kommet da? Var på 3D ul med min første,men fikk ingen bra bilder så vi betalte bare for vanlig ul. Jeg synes ikke 3D var noe spess,men det er vel litt sånn hvor mye man får sett.
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Veldig koselig:) Lillebror lå med hånda over ansiktet så vi fikk ikke gode bilder. Betalte bare 800 og fikk komme tilbake dage etter for å prøve på nytt. Men det ble ikke bedre. Legen er knallkoselig, og veldig flink. Vi hadde egentlig bare ambisjoner om å få vite kjønn så vi var kjempefornøyde! Koselig med litt mer ro rundt ultralydundersøkelsen. Ikke bare her er hjertet, hodet og ryggen....5 minutter ferdig og ut...... Fikk se mye i 2D. Sutta på fingeren, smattet, svelget og hikket. For oss verd hver krone:)
LilleTrille-77 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Vi var der i februar, men det ble ikke noe bra bilder. Betalte 850, og fikk tilbud om ny GRATIS time! Denne har vi vært på nå, og fikk med oss både fine bilder og video hjem. Slapp å betale for noen ting denne gangen. Men begge gangene holdt de på i ca 45 minutter. Hadde nok betalt full pris om vi måtte. Det er absolutt verdt det!
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Vi var der når vi ventet 1 mann.. når jeg var der var je i uke 27.. fikk kjempefine bilder og film. Holdt i ca 40-45 min. Det er koselig å få et annet bilde av den i magen Man ser mere trekk. vi så f.eks at hun fikk min nese og munnen til pappaen sin. Var mest for morroskyld vi gjorde det, det er jo litt dyrt syns jeg.. så jeg tror ikke vi skal det denne gangen... hehe.. men skal aldri si aldri hehe...
gizmona Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 hei. Vi bor lenger nord i landet, men vurderer å ta en tur ned til Trondheim å få 3D. Er det lang ventetid for å få time hos Medicus?
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har så lyst til å dra.. Men det er dyrt ja
PennyLane78 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er 27+3 når vi er inne for 3D'en. Håper vi får bra bilder, for da vi var til vanlig ul på St.Olavs hadde vi en skikkelig heller sur jordmor og ikke fikk vi sett noe heller pga dårlige bilder. Ser flere av dere fikk være inne i 40-45 minutter? Jeg fikk beskjed om at det var 20 minutter, får bare håpe vi også får lengst mulig tid da. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå