Gå til innhold

Tynn strek på CB....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

tok nettopp en vanlig CB og det kom forsåvidt opp et kryss, men streken var veldig tynn, bare som en linje på en måte. I bruksanvisningen står det at streken bør være på samme tykkelse som kontrollstreken, men det er den altså ikke uansett hvor mye godvilje jeg legger til. Noen som har erfaring med dette, og hva ble deres utfall? Gravid eller ikke?

Skal kjøpe CB-digital i mårra- jeg takler ikke strektolkning!

Litt morsomt hvis det har klaffet denne gangen, for jeg sitter med resept på pergo i hånden og fikk nylig beskjed om at jeg har lett PCO.

Krysser fingre for at jeg ikke blir lurt denne gangen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette har jeg opplevd og var dessverre ikk gravid:( ta en ny test å se om det samme skjer igjen..i så fall hadde jeg ihvertfall kasnkje trodd jeg var gravid....

Skrevet

Ikke vær så brutalt ærlig da, hehe:) Skal teste igjen i mårra tidlig, og prøver hardt å være forberedt på negativt resultat... Har tidligere hatt en kjemisk graviditet og det var ikke gøy å bli så skuffa!

Skrevet

uff hehe:) sorry,tenkte meg ikke helt om..unnskyld:( men kjente meg sånn igjen og håpet mitt ble så stort og fallhøyden like så:( vil bare forberede deg på at det kaan være kjemisk også...den tanken slo meg i mitt eget tilfelle...jeg fikk også før denne tynne streken en test med tykk svak strek som flere enn meg så men nei:(

men håååper for deg da!!:)skal gjennom prøverør vi nå:)

Skrevet

Ja, krysser fingrene, men prøver å ikke bli så skuffet hvis det ikke klaffet nå heller....

Håper prøverør vil gjøre susen for dere- spennende prosess!

Skrevet

jeg har også opplevd dette...

jeg var da gravid, men mistet i uke 7, fosteret døde i uke 5....

Skrevet

Uff, så trasig! Håper det klaffer for dere snart igjen!

Håper jeg har spire og at den vil holde seg der så lenge som den bør!

Skrevet

jeg har født 2 barn og begge var tynne streker.. til noen dager etter ikm.

Jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden og den har ikke kommet enda.

Tok 2 cb på fradag alle me en tynn strek.(akkurat som du forklarer) og en i dag den er tjukk men ikke så sterk som kontrollstreken.

Jeg har tatt blodprøve hos legen men er så utolmodig. (får svar i morgen)

ville ventet i 2 3 dager. kan være du ikke har så mye hcg enda.

Men d er umulig at streken kommer opp uten at du er gravid.

tenk positivt og ikke bare negativt ;)..

Skrevet

Akkurat samme fikk jeg på testen idag... kjøpte heldigvis en dobbel, så jeg får prøvd imorgen tidlig... tror igrunn ikke jeg er gravid, men har en veldig stabil syklus, å nå er den 4 dager på overtid... likte mye bedre den digitale testen selv! den virker mye klarere?

Skrevet

Ble visst tomt svar der.

Jeg testet med cb-digital i lunsjpausen i dag, men den ble negativ.... Har enda ikke testet med morgenurin, så jeg gir meg ikke helt enda- håpet er ikke ute før TR kommer:)

Håper vi er gravide!

Skrevet

Det hadde gjort seg vettu! :) lykke til!:)

Skrevet

hei! har du funnet ut noe mer? jeg hadde klar negativ idag, tviler på jeg er gravid, men har fortsatt ikke noe tante besøk...fortsatt håp, tror dere?

Skrevet

Fikk negativ på cb digital i morges, men ingen TR fortsatt, så lever i håpet:) Håper vi blir positivt overrasket de nærmeste dagene!

Skrevet

Virker nok som TR kommer på besøk nå strax...:( skikkelig begynnende smerte, og lette blødninger..:( krysser alt jeg har for deg!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...