Magdalena81 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har hatt modningsrier to dager tidligere i uken (ringte føden og de sa det hørtes ut som modningsrier), men det ga seg etter noen timer med regelmessige rier, og nå har jeg ikke kjent noe frem til i dag. I dag har jeg gått en times tur for være litt i aktivitet, etter turen var magen min i helspenn, og har hatt kynnere litt her og der siden, og murring nede i magen og ryggen/bekken. Men nå sitter jeg i sofaen og kjenner på et veldig trykk nedover og bakover mot endetarmen og halebeinet! Veldig ubehagelig! Det kommer og går... Men jeg skjønner ikke hva det kommer av, noen erfaringer? Det kjennes ikke ut som jeg må på do altså, bare trykk... Er forresten i 39. uke, og venter på ordentlige rier:-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 hei! du har kommet ganske langt så er nok babyen som borer seg nedover ja! jeg har hatt vooonde mens smerter,murringer og harde vonde kynnere siden uke 30!var sikker på jeg både var moden og åpen.sist helt fikk jeg rier (trodde jeg da), var ganske like som sist jeg fødte..kom med gjevne mellomrom og var som vonde tak i rygg og mage.. var på sjekk på føden men hadde ingen tegn til modning da.. har enda masse murringer osv som kommer og går pluss nedpress mot tarmen som om jeg konstant må på do hadde jeg for noen uker siden å dette var mens hodet festa seg/boret seg lengre ned i bekkenet! så alle disse vondtene,om dem gjør deg moden eller ei så er det nok fødselsforberedende på en eller annen måte! Er ekkelt å ha trykk på tarmen men det er ofte tarmen som får gjennomgå!hadde vondt i tarmen etter fødselen sist og pga trykket babyen gjorde på den på veg ut!..ikke farlig altså høres ut som du ikke har så lenge igjen iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå