Gå til innhold

hurra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid!!!! lillejenta er 12 mnd, så det blir 20 mnd mellom dem. hurra!!! gleder meg sånn. :-) er i 6 uke i morgen, er superkvalm, trøtt, vonde pupper, oppfarende og utrolig lykkelig!!! jeg er så glad!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:-)

Du får etter min mening, en perfekt aldersforskjell. Jeg har 22 mnd mellom mine. Håper du får et fint svangerskap!

Skrevet

tusen takk!! :-) jeg driver og kikker etter tvillingvogn, hvordan vogn har du? er de glade i hverandre? ååå jeg gleder meg sånn!

Skrevet

Hei igjen:-)

Vi har en carena søskentrille med softbag til babyen. Dette er et rimelig alternativ, jeg betalte drøyt kr 2000 for vognen inkl softbagen. Denne vognen har håndbrems hvilket jeg synes er fint når du går i f.eks nedoverbakker. Men den har ikke svingbart forhjul, noe som gjør den litt tung å trille. Men ikke verre enn at jeg av og til tar alle tre ungene på vognen. Den elste på 4,5 år sitter på ene setet, baby ligger i softbag på det andre setet, og mellomste på snart 3 år sitter på "taket" av vognen.

Hva slags vogn du trenger, avhenger litt av behovet ditt. Kommer du til å gå mye med begge to? En venninne kjøpte en "Rolls Royce" vogn til sine to jenter med 24 mnd mellom, tror den kostet 7000 på salg. Hun sa hun hadde brukt den en gang i Dyreparken i sommer. Litt bortkastet da å kjøpe såååå dyr vogn.

Ta en titt i en vognbutikk. Der er det både dyre og litt billigere modeller. Både med og uten svingbart forhjul, og med og uten håndbrems. Hør hva de anbefaler. Ta også mål av vognen hvor bred den er. Jeg vil si det er en fordel med så smal vogn som mulig når du skal inn i f.eks heiser eller butikkdører. Sjekk også om vognen er enkel å slå sammen og få f.eks inn i bilen. Sjekk pris på ekstrautstyr som f.eks regntrekk.

Vi har jente - gutt - gutt. De to elste (de med 22 mnd mellom), krangler en del, hehe. De har begge en sterk personlighet. Men for det meste er de svært gode venner. Å se de leke sammen i stor fortrolighet, er en sann glede for et morshjerte.

Etter min mening er det helt supert med to (tre) tette. Igjen lykke til:-)

Skrevet

så fint og grundig svar! tusen takk. :-) jeg har sett tvillingvogner som går i høyden, ikke i bredden. kjenner du til de? jeg har lett på nettet men finner de ikke. så gøy med tre stk da. :-) og temmelig slitsomt innimellom tipper jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...