Gå til innhold

Endelig er nesten alt klart! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk pengene fra NAV på fredag, og i går dro vi på IKEA og strømmen storsenter og handla en del. Det var utrolig godt. Har vaska alt jeg har kjøpt, kluter, håndklær og tepper osv. Har til og med lagt på senga. Har tenkt og bytte på det igjen før vesla skal oppi der, for er enda igjen 68 dager til termin :) Gjorde det for at jeg hadde lyst.. for moroskyld ;)

Flere som har gått litt bananas? ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat en måned til min termin i dag:D jeg bestilte seng og stellebord for en stund siden, men de kom ikke før nå på torsdagen som var.. så da monterte jeg senga, og kjæresten min monterte stellebordet ;) etter det redde jeg opp senga og brettet alle klærne og la de oppi skoffene på stellebordet, det var skikkelig kooselig :))

det er deilig og gå litt bananas ;D

Skrevet

Samme som vi gjorde da :) Venter bare på ei vogn som vi får i midten av mai nå så har vi det meste klart! Kjempekoselig å ordne i stand! Gleder meg masse! :)

Skrevet

Ja, det er veldig koselig :)) jeg er jo litt lenger i svangerskapet enn deg, så jeg har alt på plass nå :) kan så og si bare begynne å vente på at hu kommer ut, selv om jeg tror og håper hun holder seg i magen min en pitte liten stund til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...