Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 mensen min er nå snart en mnd forsinket. tok graviditetstest for fjorten dager siden, men negativ test... hva skjer?
Cybele Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Er du regelmessig til vanlig? Kanksje du gleder deg så mye til spire at mensen blir skremt og gjemmer seg=) Klassisk, er det ikke det da? =) Håper tanta kommer! Men jeg ville tatt en ny test. Symptomer? =) Tanta kommer 10-16 dager etter el. Når hadde du el?
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Ville tatt en ny test jeg..ved negativ og forsåvidt positiv test også ordna meg time hos fastlegen:o) Hvis du ikke er gravid, bør du jo få sjekket hvorfor mens plutselig er så forsinket..Tror uansett ikke dette er noe alvorlig, kroppen vår gjør mye rart. Lykke til uansett utfall av test da:o)
Trulta84 Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Er i samme båt som deg. Er fjorten dager siden jeg skulle ha hatt mensen, men testet negativ seinest i dag. Du burde nok ta en ny test, og gå til legen om du ikke blir kklokere av resultatet. Er fryktelig frustrerende å ikke vite helt sikkert. Skal selv vente en uke til tror jeg, men du burde kanskje gjøre noe. Hold oss oppdatert og lykke til!
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 ja, må prøve å få fri fra jobb for å dra til doktoren. er redd for at det er noe med hormonene, det har skjedd en gang før. Da trodde kroppen at jeg var gravid, det var kjempe trist når jeg fant ut at jeg ikke var gravid. så denne gangen prøver jeg å ikke så mye på det, selv om vi prøver. veldig frustrende det her!
(",)snartimål (";) Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 mine tester har ikke slått ut på graviditet för jeg har värt 3 mnd med han elste og 2,5 mnd på nr to...blod pröve på nr 3..men endte i SA. så her er det blod pröver som gjelder hos meg..er vist så at min kropp skiller ikke nok ut hormonene i urinen... men jeg var virkelig gravid i kroppen og var kjempe frustrert over at testene ikke slo ut...
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 jeg vet ikke, er sikkelig frustrert for jeg merker at noe ikke stemmer med kroppen... testene er negative, og jeg tenker ikke så mye på gravidtet selv om vi prøver, så kan ikke ha skremt den bort heller. blir godt å dra til lege. rar kroppen kan være:) satser på blodprøve på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå