tullemor_til_snart_4 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Har 32 dager igjen til termin, og er blitt syk! Har hørt at gravide ikke bør ha for høy feber, men hva er det??
1974 Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Min lege sa jeg ikke burde ha over 38,5 da jeg var syk iallefall.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2009 tusen takk;) Da får e fortsette å dytte inn paracet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå