xxxJulianexxx Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Synes jeg er så heldig jeg. Vi ses ikke så ofte som jeg skulle ønske, men ber jeg om en tjeneste eller har et problem er det alltid en av dem som stiller opp. Da jeg kom hjem fra sykehuset i fjor med en prematur baby sto plutselig mannen til ei jeg ikke kjenner så godt på døra vår. Han hadde med seg en stor bag smekkfull med små babyklær vi kunne låne. De har selv hatt prematur baby og hadde hørt at vi ikke hadde så masse smått. I dag er hun en veldig god venninne. En annen venninne lar oss arve alt etter sine barn. Klær, sportsutstyr osv. Hun vil heller ikke ha noe for det. Her om dagen fikk jeg plutselig en stor klem fra ei på jobben. Hun sa hun var så glad for å ha blitt kjent med meg. Jeg mener ikke å skryte av meg selv altså. Noen ganger blir jeg skikkelig i tvil om jeg gir nok av meg selv tilbake. Fortjener jeg dette liksom. Har noen av dere tips til hva jeg kan gjøre i gjengjeld til dem?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Innvitere på middag passe barna dems slik at de får kjærseste tid med mann/samboer være en like god venninne tilbake =))) Jeg er også (endelig) blitt beæret med noen veldig gode venninner. Og det varmer godt bare å få den klemmen i ny og ne =)) En klem på jobben gjør mye i løpet av en hektisk dag =)) Så jeg skjønner deg veldig godt =)))
xxxJulianexxx Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2009 God ide Solfrøken:o) Jeg har tenkt på det mange ganger, men det blir liksom aldri noe av. Kanskje jeg bare skal GJØRE DET rett og slett.
Håperjo Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Jeg vil tror du er en snill og god person selv. Jeg gir også bort endel ting, og liker å gi de til folk jeg liker godt, de fortjener det "mest" på en måte. Så for alle del si takk, og tilby gjerne å evt. bake kaker til spesielle anledninger - hvis du vet de ikke er verdens beste på det. Passe barn er alltid populært. Eller du kan tilby å bli med deg hvis du skal på fabrikkutsalg el. Desuten føles det bra for giveren at ting blir brukt igjen, at dere setter pris på det, så det blir en vinn-vinn-situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå