Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Vurderer det til babyen om det er en jente.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Ene tanteungen min heter det:) Jeg forbinder det derfor med en meget søt og sjarmerende liten hvirvelvind:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Jeg liker det veldig godt. Hilsen mammaen til Marie
skorpionfruen Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Jeg heter da Marí så vet ikke helt Aldri elsket eller hatet, må vel si at det er tøfft siden jeg heter det selv hihi
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 for meg et helt vanlig navn... Verken spesielt pent, men ikke stygt heller.
Gjest -<<- Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Klassisk, enkelt og pent. På vei oppover statistikken mener jeg å huske.
Gjest Siklerotte Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Synes det er forferdelig. Marie er derimot fint, og Maria greit nok.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #13 Skrevet 29. mars 2009 Veldig fint navn ;-) Men har det noe å si hva andre mener da? Er jo du som skal like det ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #14 Skrevet 29. mars 2009 Får jeg ei jente til skal hun nok hete Mari eller Marie, så ja det navnet liker jeg. Marie er oppkalling fra familien, men tror jeg like Mari best så vi hadde nok gått for det
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #15 Skrevet 29. mars 2009 Fint navn. Har en venninne som heter det. Hun er i tillegg veldig glad i marihøner og jeg har alltid vært litt misunnelig på henne som har sitt eget søte lille insekt...
prebs Skrevet 30. mars 2009 #17 Skrevet 30. mars 2009 Mari er kjempefint, stødig og enkelt : ) Bra valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå