Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Mari?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det til babyen om det er en jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ene tanteungen min heter det:) Jeg forbinder det derfor med en meget søt og sjarmerende liten hvirvelvind:)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt.

 

Hilsen mammaen til Marie :)

Skrevet

Jeg heter da Marí så vet ikke helt :) Aldri elsket eller hatet, må vel si at det er tøfft siden jeg heter det selv hihi

Skrevet

Søtt, men syns Marit er hakket finere=)

Skrevet

for meg et helt vanlig navn... Verken spesielt pent, men ikke stygt heller.

 

 

Skrevet

Klassisk, enkelt og pent. På vei oppover statistikken mener jeg å huske.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Synes det er forferdelig. Marie er derimot fint, og Maria greit nok.

Skrevet

Veldig fint navn ;-) Men har det noe å si hva andre mener da? Er jo du som skal like det ;-)

Skrevet

Får jeg ei jente til skal hun nok hete Mari eller Marie, så ja det navnet liker jeg.

Marie er oppkalling fra familien, men tror jeg like Mari best så vi hadde nok gått for det :)

Skrevet

Fint navn. Har en venninne som heter det. Hun er i tillegg veldig glad i marihøner og jeg har alltid vært litt misunnelig på henne som har sitt eget søte lille insekt...

Skrevet

Mari er kjempefint, stødig og enkelt : ) Bra valg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...