Gå til innhold

Cirkus Zeppelin, det nye sirkuset uten dyr.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det litt sånn "sært"? Med teater som kjedelige, ikke fargerike meg ikke skjønner noe av, eller iallefall ikke har noe glede av?

Vil gjerne ta meg en tur, men døll som jeg er, må jeg ha noe underholdende og ikke for sært....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for meg at det er for spesielt interesserte, ja!

Uten at jeg kan si det 100%

Skrevet

Har ikke sett selv, men regner med det er som et cirkus bare uten all utnyttingen og dyremishandlingen.

på nettet kan man lese:

"For visst hadde Cirkus Zeppelin både tøysete klovner, dristige akrobater og balansekunstnere, jonglører som kunne jonglere med både baller, ringer og brennende fakler, og en magiker og illusjonist som tryllet det meste både bort og vekk og tilbake igjen. Og:

– Du er gæern! som en de ivrigste ropte da artisten Salima så ut til å falle ned fra repet hun gjorde sine spennende kunster i..."

http://www.f-b.no/article/20090329/SPEILET/241809582/1253/LITTERATUR

Jeg har ikke vært på cirkus siden jeg var liten fordi jeg syntes det var helt forferdelig å se på dyrene. Så nå er jeg glad vi har fått flere cirkus uten dyr.

Skrevet

Ellers er kanskje cirkus agora mindre teater?

Skrevet

Ok, jeg som barn var fascinert av dyrene og kjedet meg når klovnene kom...

Er ikke det vanlig?

Skrevet

det er sikkert et kjempeshow! Jeg synes det er supert at vi har fått sirkus uten dyr. Mennesker kan gjøre ganske så mye spektakulært, og jeg synes det er spennende og morsomt å se forskjellige triks og kunster!

Tviler på at det er sånn alternativt hubbabubbashow...

Skrevet

Det er noe alle kan gå på. Ikke sære greier. Har ikke sett akkurat disse her, men en del andre lignende greier (utenlandske), trenker meg at det er det samme. De er vanvittig flinke på det de driver med, ikke noe vanlige klovne greier.

De utfører bl.a sjonglering, trapes osv på høyt nivå.

Du burde dra å sjekke det ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...