Gå til innhold

Uke 32 - synes babyen er så rolig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt bekymret... Har jo hørt andre si at babyen omtrent sparket ut ribbena på dem, og ei jeg kjenner fikk spraket på seg brokk til og med, men min er så rolig.... Kjenner jo liv, men bare et og annet lite spark nå og da - litt mer aktivt på kvelden. Av og til må jeg sette meg ned og virkelig kjenne etter for å forsikre meg om at der er liv... Hvordan er det med dere? Flere som opplever en rolig baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

eg ha hatt 4 forskjellige svangerskap.

nr1 var rolig hele svangerskapet....kunne gå dager mellom sparkene i hele svangerskapet

nr 2 var urolig men forsiktige spark...sparket hele døgnet..dag og natt men roa seg plutselig fra uke 35..fikk da beskjed om at det var begynt å bli trangt i magen

nr 3 var enda værre..ble skikkelig sliten av henne og hun sparket skikkelig hardt...var ubehagelig der

i dette svangerskapet har hun sparket etter kl ....rutineonge før hun kommer ut hehehehe....men i dag har hun merkelig nok vørre ekkelt stille...er 32 +1...har kjent spark men svake.regn med det er for at hun begynner å få d trangt

men jeg har enda ikke forstuet eller brøkke noen ribben på å gå gravid

Skrevet

Jeg er i uke 30+5. Er skikkelig stille her om dagen, men kjenner at det er liv. Regner med at det er normalt. vet i hvertfall at når det begynner å bli trangt så roer de seg... men er jo ikke så trangt enda skulle man tro ;)

Skrevet

Godt å høre at det er flere :-) Min ble livlig akkurat nå faktisk, men vil egentlig ikke kalle det spark, er mer romstering... Godt å kjenne det er liv i alle fall!

Skrevet

Jeg er 31+5 i dag... Har en liten kar inn i magen som egentlig ikke sparker så veldig mye mer,men har rører masse på seg! Virker som at det begynner å bli trangt ja! Var på UL på mandagen,og alt sto bra til...

Vil ikke påstå at det er en rolig kar inn i der. Han har bare et annet "bevegelsesmønster" nå enn tidligere-altså mindre mindre sparking,men masse rørelse ;)

Skrevet

den lille i min mage er også veldig rolig, og har vært det hele tiden.

Storesøstrene får nesten ikke tid til å kjenne, for når jeg kjenner bevegelse og sier det til de, og til den tiden de bruker på å komme å kjenne, så blir det stille igjen.

Det pleier å være litt bevegelse hver kveld når jeg har lagt meg.

Slik var det med de andre barna også.

Veldig rolige i magen, og veldig snille babyer.... vi får håpe det blir slik denne gangen også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...