Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 I fjor dro med alle 4 besteforeldre og i år drar vi med mormor og morfar ;-) Gøy for ungene i hvertfall - he he... Drar selvsagt på mindre turer alene og med venner, men hovedferien har vært med besteforeldre så langt.
erteposen + 4 Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Vi reiser ofte sammen med besteforeldre. Helt fantastisk!!! Vi trives godt sammen med bagge sider, og de er ikke mye barnevakt. Deilig å kunne stikke av en natt til nærmeste storby osv. Ellers har vi reist sammen med søsken med barn, og venner med barn. Det er igrunnen mer utfordrende fordi en kan være svært forskjellige som foreldre. Det har fungert fint for oss, men vi har aldri bodd i samme hus og vi har pratet på forhånd litt om regler osv. Det er veldig moro for barna å ha andre å leke med, og for oss voksne å sitte sammen om kveldene med et glass vin. Vi har også byttet barn slik at en får litt voksen tid.
Gjest -<<- Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Helst alene, men bruker gjerne relativt store deler av ferien på å besøke venner og familie utenlands.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 I fjor dro vi sammen med hele slekta på ferie. Tror ikke vi vil gjøre det igjen, det ble litt for mye for å si det sånn. Men så har vi en familie med veldig mange forskjellige personligheter, så det kan bli litt mye å være 2 uker sammen=) Blir ikke noe ferie i år pga baby, men til neste år reiser vi nok alene, med venner eller med svoger+familie.
olla Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Om vi skal til dit svigermor er fra, så er de ofte med. Men det er som regel 1 uke av ferien, vi har som regel 1 uke før eller etter alene, eller sammen med et vennepar. Og så tar vi noen dager hjemme, med kun avslapping, og badetur med min søster(som da blir litt barnevakt, herlig!!!!)
xxxJulianexxx Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Reiser helst alene, men vi trives også på tur med foreldrene mine. Hvis vi reiser med venner er det toppen to dager.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Har ved to anledninger planlagt å leie sommerhus i Italia med to vennepar (alle har barn), men i fjor var minsten nyfødt, og i år har et annet av venneparene termin omtrent på samme tid som jeg i fjor....så ....vi prøver igjen neste år :oP Skal dog på påskeferie med et vennepar med litt eldre barn - gleder oss )
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Reiser på hytteferie sammen med familie, moren og faren min og mormor, evt. sammen med svigerforeldrene mine. Når vi drar på typiske barnefamilie steder som dyreparke, hunderfossen osv reiser vi sammen med naboen vår som vi har god kontakt med , de har to barn.. og vi trives godt med de: )
Silker Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Vi skal på, og pleier å dra på, sydentur alene Deilig å bare være oss tre, slappe av, kose oss og nyte hverandre. På hytta er vi ofte sammen med mamma og pappa, men bare som "base", alle gjør de tingene de vil selv. Nå har vi hele familien i umiddelbar nærhet da, ellers hadde det kanskje behovet for ferie sammen vært anneledes. Men når det er sagt, kunne godt tatt en sydentur med hele gjengen en gang jeg
mayaya Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 Ferie drar vi på alene. Helgeturer/hytta etc er noe annet
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Vi har bare vært foreldre to sommere. Første året reiste vi med et vennepar og deres barn. Andre året reiste vi med mine foreldre og min onkel og hans barn. Sistnevnte år innebar jo atskillig mer barnefri for vår del, men begge feriene var kjempefine:) Så jeg må si jeg foretrekker å reise sammen med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå