Ettervinterkommervår Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Noen som vet om Emmaljunga sitt First Class bilsete kan brukes sammen med Isofix base i bilen? Noen som evn har innspill om hvorfor det evn er bedre å kjøpe First Class basen?
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hei Mai-mamma. Ettersom jeg har forstått det så finnes det isofix til First Class bilsetet som brukes i bilen. I tillegg finnes det en base, men denne brukes dersom du ønsker å sette bilsetet på vognunderstellet... Sånn har værtfall jeg skjønt det, men mulig jeg har skjønt det feil :-)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 finnes egen base til emmaljunga first class til å ha i bilen ja. Vi har kjøpt setet, men valgte å vente med å kjøpe basen. (koster rundt 1600,- for basen tror jeg). Og det finnes en base til å sette oppå understellet til vogna, som man bare klikker på og så setter bilsetet oppi. Den har vi. Veldig lett å ta av og på, og kosta ikke mer enn en 200 lapp. Vet ikke hvor mye vi kommer til å benytte oss av det, men det tar jo ikke store plassen den lille basen der. Kjek å ha når ungen sover å er et lite knøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå