Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei;) bare noen små enkle spørsmål som jeg lurer på, håper noen kan gi meg svar;)

Hvor lenge etter p-pille slutt blir dere gravid?

når er den beste tiden å slutte på p-piller..kan jeg bare slutte når som helst eller skal jeg helst vente til brettet er tomt?

ha en fin søndagskveld;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg sluttet på p-piller i midten av desember(gikk ferdig brettet) og er nå 6 uker på vei :o)

Skrevet

Takk for svar;)

då e d vell berre å prøve ut å håpe på d beste;)

Skrevet

Jeg sluttet på pillene i januar og er nå 7 uker på vei :)

Skrevet

takk for svar;)

avslutta du pille brettet ditt midt i eller tok du ferdig brettet?;)

Skrevet

Jeg tok ferdig brettet..Har hørt folk si at det ikke har noe å si, men jeg tenkte at kroppen hadde blitt rimelig forvirra dersom jeg bare hadde kuttet tvert av! Og tenkte også at siden vi først hadde tenkt oss å prøve, hva hadde da noen dager fra eller til å si.. Men ellers er dette prøvegreiene litt av en tålmodighetsprøve, glad jeg slapp å vente så lenge :)

Lykke til, håper spira sitter fort hos deg også :)

Skrevet

vi tok ferdig brettet å så gikk det nesten 6 mnd så var vi gravide. Nå har vi tenkt å prøve på nr2 og slutte på å piller etter sommern. er utrolig vinglete på dette og prøvde i fjor sommer og men da fant jeg ut etter en mnd prøving at nei ikke klar for alt dette igjen...så får se nå da litt nerver allerede å vigler veldig fra ene dagen å ha super lyst til neste dag og ikke ville gå igjenom dette en gang til:P uff hehe litt vanskelig. i dag har jeg en dag hvor jeg ville vært gravid NÅ hihi..

Skrevet

okey;)

takk for det;) Håpe ting går fort;) litt ivrig etter å prøve og få alt til å treffe;)

Lykke til videre i graviditeten;)

Skrevet

heh, ja det skakje være en lett beslutning alltid! men e inne på tanken no at det skjer det som skjer! en baby e alltid velkommen og det e aldri ei tid som passa bedre enn andre egentlig, alltid ett eller anna som kan komme i veien..;)

fe håpe at nevane helde seg i sjakk og at tanken på å bli gravid helde seg positiv lenge;) Lykke til ivertfall;) og ikkje minst, takk for svar;)

Skrevet

Jeg tok siste pille på siste brett 5.januar.. er nå i 3pp, og håperhåperhåper mensen IKKE dukker opp til helga!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...