Gå til innhold

Andre som har hatt HELLP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som hadde det forrige svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det forrige gang, og håper jeg slipper denne gangen.. Måtte ta keisersnitt i uke 38 sist, så ble ikke noe prematurt barn heldigvis da.

Blodtrykket er ok foreløpig, men er bare 20 uker på vei.

Skrevet

Jeg fikk det også,men mens jeg gikk overtid..

Er så vannvittig redd for å få det igjen..

Klarer ikke å glede meg over svangerskapet pga det,off..

Går du til mange kontroller i løpet av en måned?

Skrevet

Hei. Jeg har ikke fått noe ekstra oppfølging enda. Har hittil vært en gang hos gyno, to ganger hos jordmor og på den ordinære UL på sykehuset. Regner med jeg får litt ekstraoppfølging mot slutten, hvis ikke krever jeg det. :-) Har hørt at det er litt mindre sjans å få det gang nr. 2, + at hvis man får det, så får man det litt mildere ofte. Håper det er sant.

Skrevet

Ja, jeg hadde det. Og er livredd for å få det igjen. Var ganske skremmende..... Håper jeg blir fulgt bra opp etterhvert.

Skrevet

Var på min første jordmortime i dag, og hun vil ihvertfall følge meg godt opp!! Fikk time hos henne igjen allerede om 16 dager! :-) Og det er jeg kjempeglad for!! Hun sa også at når jeg skal på sykehuset på ul, så skal jeg spørre der om de også kanskje vil ha meg inn til ekstrakontroller! Skulle få en dobbelttime hos henne neste gang også, så vi får god tid til å snakke, helt supert!! Og så fikk vi høre babyens hjerte, utrolig godt å høre at det faktisk er noe som lever der inne!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...