Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 For en liten stund siden var det link til ei fin side med flotte festdrakter til barn. Fikk litt inntrykk av at det var ei her inne som drev nettstedet. Noen som skjønner hvilken side jeg tenker på?
Vinden blåser Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 finekler.no har,men syntes selv at sparkjop.no sine er finere.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Sorry, det var ikke den. Mener å huske at guttedrakten hadde hvit/lys beige vest ...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 www.barneparadis.no Har kjøpt grete drakta til min minste datter, kjempefin:)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Der var den, vettu. Det var By-Torinn - Hans og Grete jeg tenkte på :-) Takk for hjelpen, begge to.
Vinden blåser Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 tusen takk!! nå har jeg bestillt den jeg og! Den var jo veeeldig mye finere enn sparkjøp sin.. har ikke villet bestillt fra sparkjøp tidligere siden jeg aldri var heeelt fornøyd...men nå blir det finstad på lillejenta vår ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå