Håper på vår baby i 2010 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Noen som vil dele erfaring?? Jeg skal snart ta ut spiralen og lurer på om jeg må belage meg på å vente lenge før jeg kan bli gravid.. Håper noen vil svare..
Bonanza Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 for meg tok det 4mnd før jeg ble gravid etter fjerning av hormonspiral. Fikk veldig ustabil syklus, så var ikke så lett å "peile" inn eggløsningen da ;-) Har bl.a ei venninde som ble gravid på første forsøk etter fjerning av h.spiral. I praksis så skal man kunne bli gravid med en gang etter fjerning av en slik h.spiral! Lykke til
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 jeg brukte 7 mnd. mistet mens og EL mens jeg hadde hormonspiralen. og det kom ikke skikkelig i gang når jeg tok den bort. trodde jeg. men plutselig var jeg gravid da ble veldig lett gravid sist. så rakk å bli utålmodig. synes de fleste har blitt kjapt gravide
J -76 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Heisann jeg fikk regelmessig syklus med en gang jeg fjernet hormonspiralen. Jeg ble gravid på vårt første forsøk ca 3 mnd etter å ha tatt den ut. Desverre mistet vi så her er jeg igjen :-( Men mitt budskap til deg er: det er også gode sjanser for å bli raskt gravid etter hormonspiral, Lykke, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå