Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 er det noen som er blitt gravid rett etter p piller ? jeg har gått på prevangsjon sia æ va 14 år og nu er jeg 19 år. men sluttet 5 mars på p piller og fikk mensen den 7 mens og hadde den te den 112 og hatt noen ubeskyttet samleie og så fikk jeg en blødning den 23 til den 26. hatt en del ubeskyttet sex ..er det en mulighet jeg kan bli gravid..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 da jeg sluttet på p.pillene ble jeg gravid med en gang.. hadde ingen blødning etter pille slutt.. men mistet da i uke 8.. nå har jeg igjen sluttet etter å ha brukt p-pillene i kun 1 år og ble ikke gravid denne mnd.. så det er veldig forskjellig om det går fort eller om det tar tid..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Første gangen jeg sluttet med pilla i håp om å bli gravid tok det 3 mnd før jeg testet positivt. Andre gangen tok det 3 uker (!), så da mp jeg ha fått en eggeløsning med en gang. Tredje gangen tok det 3 mnd igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Jeg gikk på pilla sammenhengende i ca 6-7år og hadde kun en mens etter jeg slutta før jeg var gravid
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 etter 5år på ppillen testa jeg positivt 4 uker etter pilleslutt..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 For meg tok det to uker fra p-pilleslutt til jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 For meg tok det 11 måneder før jeg blei gravid, etter å ha gått på p-piller i 3 år... er veldig forskjell på folk....Men kan ta opp mot ett år før du blir gravid, og noen ganger også enda lenger, og likevel være normalt ;-) Mens noen rekker ikke å slutte nesten engang før de er gravide, og det er også normalt, selv om det kanskje ikke er så vanlig ;-) Det kan være forskjell fra gang til gang på samme personen til og med ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Gikk på pille 6 år, gravid med en gang, rakk ikke mensen engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå