Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 I oktober - skrev jeg en kontrakt. Den skulle angivelig gå ut des 08. Det ble skrevet en feil, så den gjelder (visst) ut des 09. I januar skrev jeg en ny kontrakt - til mars 09. Hvem av disse gjelder? Jeg står i fare for å miste jobben, grunnet at de ikke trenger meg der mer. Jeg har fått meldinger som om at de egentlig trengte meg, men nå får jeg det motsatte. Vil gjerne prøve å gå frem med at: de ikke kan gå etter kontrakten mars 09, fordi des 09 gjelder. Går det? Hvis ikke har ikke jeg jobb fra og med onsdag. Jeg er i tillegg sykemeldt til og med 02.april. Hvis de da sier meg opp, og kontrakten des 09 gjelder.. Hva da?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Jeg hadde tatt kontakt med forbundet du evt er organisert i, eller tatt kontakt med en advokat for å finne ut hva som gjelder. Jeg kan tenke meg at den som er datert sist er den som gjelder, men jeg har ikke peiling.
Gjest -<<- Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Antagelig den siste, siden du har signert den. Om du er sykmeldt ved oppsigelse, beholder du sykepenger som vanlig til sykmeldingen går ut - også om den forlenges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå