*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Er det noen som merker noe ennå? Synes jeg fikk en influensafølelse ei kroppen etter eggløsning. Verking i muskler og ledd, og tung i kroppen. Og støl. Andre?
Lirgen Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Merker ikke noe enda,er vond i brystvortene men det ble jeg rett før EL... Så kan ikke si jeg har noen enda...
Kattekine Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg hadde i går og i dag vond/støl følelse i ryggen, rumpa og det stakk i lysken. Men tror vel kanskje det er litt tidlig å føle så mye enda. Venter TR mandag 6 april. Altså 8 dager til.
emilie Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 har vert hos akkepungtør denne mnd, så er optimistisk, har og ømme pupper, men pleier å ha det før ikm, er og stiv og støl i korsryggen/rumpa, men er jo litt vel tili å kjenne symtom da, hehe ikm tirsdag 7 april lykke til alle sammen=)
Lykkebabis! Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 IKM mandag 6. Nå er jeg så lei av å bli skuffet at jeg prøver veldig å ikke henge meg på symtomjakten, men det jo pokkers umulig!!!! Litt tidlig ennå - men jeg håper jeg kan komme med masse symptomer snart! Hadde influensafølelse i går, fryser noe sykt innimellom, og har småmensenfeeling på og av stadig vekk.
isma Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Hei! Sitter her og er litt småbekymret. 3 dag med positiv eggløsningstest i dag, det vil si at jeg har en luftfase på 11 dager, håper virkelig jeg ikke har eggløsning i morgen også, er redd for at luftfasen er for kort. Hadde eggløsningslim i går. IKM 10 . Har tenkt å teste meg 8 , har 7 graviditetstester liggende. Noen i samme situasjon?
Singelmamma og banden Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Håper TR ikke kommer tirsdag 7 april. Jeg har veldig ømme eggstokker for tiden, pleier å ha det rundt EL, men EL er over og nå er jeg øm igjen, på begge sider. Vanligvis er jeg øm bare på den siden som slipper egget. Mannen har drømt to ganger denne syklusen at vi får baby - det har han ikke gjort før ;-) Kanskje er det intuisjonen hans som slår ut? HÅPE! Siden termin vil være like opp i jula regner jeg med den sitter nå, for da vil jeg også lignes i skatteklasse 1 for hele 2009 - men det har jeg allerede tatt høyde for. Bare en uke til jeg kan teste nå :-)
Sana og lillemann Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Hva betyr det at du lignes i skatteklasse 1 for hele 2009?
mine to små. Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Hadde influensa følelse igår, fryser fortere, dager det stikker litt i eggestokkene(vet ikke om det er syntom?), og mye vondt i korsryggen, og har hatt sånn rart i tanna(dro til tannlegen, men det var det ingenting) Dette kan jo være ikke syntomer, men iallefall, det er sånn på meg nå iallefall, sikkert fortidlig det greiene der? men sier det som det er , så nå krysser vi fingrer og tær :-))
*nr4isommer* Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Ja hva betyr det å liknes i skatteklasse 1 for hele 2009? Har ikm 7 april men ingen symtomer enda. De somtomene jeg har hatt i de 2 tidligerer svangerskapene har vært at soverommet har byttet lukt og jeg har brekt meg når jeg har gått fort eller etter jeg har hostet. Og i svangerskap nr 2 fikk jeg FRYKTELIG mangen kviser... men ingenting enda. men håååååper men er ganske sikker på den ikke sitter for har uheldigvis den følelsen desverre. Andre som har det også?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2009 Er TR mensen. Jeg venter også mensen 6.april ;-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Ingen symptomer her i gården enda... IKM er ikke før 11. april, så det er fortsatt en goooood stund igjen;) Forrige svangerskap kan jeg ikke si at jeg hadde noen symptomer såpass tidlig... Jeg ble småkvalm dagen før IKM og testet positivt på IKM;) Så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet og vente til IKM før jeg tester denne gangen;) Har ingen følelse denne mnd om det har gått eller ikke, men er ganske rolig føler jeg, og det var jeg den mnd jeg ble gravid sist også Lykke til!
Singelmamma og banden Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har barn fra før som sambo ikke er pappa til, altså har jeg skatteklasse 2 ettersom jeg er "enslig forsørger". Dette faller bort fom det året vi gifter oss (neste år) eller får felles barn. Han jeg er sammen med er ikke far til noen av jentene, derfor vi prøver på felles barn. Tviler på vi hadde fått flere om han var faren deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå