nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Er litt bekymret. Var på jobb fredag og kjennte etterhvert utpå dagen at kynnerene kom oftere og oftere og samtidig smerter nederst i korsryggen. Føler meg veldig sliten i ryggen, ikke smerter akkurat, men som om jeg er helt utslitt. Samtidig blir magen knall hard. Er bare i min uke 16 og liker ikke dette. Har en stressende jobb så tenkte at fri i helgen ville hjelpe, men den gang ei. Har det fortsatt. Kjenner det ikke om natten, men gjennom hele dagen. Er dette et tegn på noe? Bør jeg ta det med ro, snakke med lege?
trolla <3 <3 Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 synes absolutt du skal snakke med legen. Bedre å spørre for mye enn for lite. Iallfall når man er gravid. Er nå min mening...
Mamma_til_isabella Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Dette kan jeg svare deg på for jeg begynte med dette i uke 16. Fikk smerter i magen og magen ble hard og murringer/vondt i ryggen helt nederst i korsryggen. Visste ikke det var kynnere og sånn da så fikk komme inn på sjekk på sykehuset.Og der sa de at de tydelig så jeg hadde sammentrekkninger i livmoren og at kynnere kombinert med bånd som strakk seg kunne gi en slik type smerte.Og dette var ikke noe farlig. Jeg har kynnere og vondt i korsryggen ennå innimellom. Jeg har også vært så heldig å fått noen piller som skal dempe det når det står på som værst. Men du kan jo ta deg en tur til legen og be de måle livmorhalsen din og slik da og kanskje du også kan få noe for kynnerne dine? Jeg tok piller i 3 dager og er nesten blitt helt fin:-)
Mamma_til_isabella Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Også du...pass på å få nok hville!Har du en veldig stressende jobb velger nok din lege og sykemelde deg.Kynnere kommer som regel når man er sliten og er tegn på at man må ta det litt mer med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå