Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Fra i mårra er jeg sykmeldt 50 %.Har bare snakket såvidt med legen men hun mente det kunne være bekkenlåsning:( ååå,så vondt som det gjør til tider,er helt jævlig å komme seg på bena etter å ha sittet stille en stund og skal ikke gå lenge heller før det låser seg.. Huff...hvordan skal jeg bli seende ut når resten av svangerskapet må bestå seg i minst mulig aktivitet jaja...kan vel snart satse på å trille avsted da hehe :D
Cahethel Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hei Dipsy...Jeg kjenner bra hva føler deg nå...Jeg har vært på 50% sykmelding siden februar..Jeg er 22 uker på vei nå...men, jeg vet at snart må gå i 100% sykmeld...Har så mye vondt etter en dag på jobbe...Veldig kjederlig å sitte hjemme, men vi må tenke litt på oss også og på den lille spire i magen... Onker deg lykke til... August babyjente
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Hei du Hadde det ikke vært for situasjonen på jobb så tror jeg at jeg hadde tatt ut 100% sykemelding,men vil prøve halvt for å se hvoedan det går.. Men er redd det ikke varer lenge Vi er nokså like langt på vei da,jeg er fullgått 22 uker imorgen og har termin 5 august Har ikke vært plaget med dette i de tidligere svangerskapa,hvertfall ikke så tidlig men så har jeg noe å gjøre hele tiden også da:) Tenker også på meg selv og spiren,og at jeg ikke vil slite med bekkenet ETTER fødselen også.....vet det er mange som gjør det hvis de sliter seg ut i svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå