Let's hear it for the boys! Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Var du fornøyd med kvaliteten på klærne? HM-kvalitet, eller bedre? Er størrelsene normale, eller må jeg opp i L hvis jeg normalt er en M? Synes det er mistenkelig billig...
To tette og ei badehette Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Har ikke handlet på nett, men er innom butikkene ny å ne (bor i NY). Kvaliteten er helt grei (som HM vil jeg tro), og størrelsene er så langt jeg kan si lik til de vi er vant med i "Giamlelandet". Det er billig, men bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå