Gå til innhold

Handle vogn i sverige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren tenkte vi skulle til sverige og handle vogn. Har hørt at det er så mye billigere der. Skal ha en emmaljunga vogn. Men hvor reiser dere? Hvilke butikk ? Og har de alle emmaljunga vognene inne?

Emmalunga er jo ett svenskt merke, fabrikken er jo i sverige. Men kan vel ikke reise rett til fabrikken heller..

Noen som vet? Takk for svar ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en stor butikk i kjelleren på Nordbysenteret.

Også er det visst 2 butikker ved den gamle grensa, men de har jeg ikke vært på enda.. men skal dit i påsken, for vi også skal kjøpe vogn og diverse utstyr i Sverige. Og det er billigere der. I tillegg til kronekursen som enda er i vår fordel.

Og i butikkene har de alle typer vogner på lik linje som i Norge.

Skrevet

Jeg har vært i den butikken på nordbysenteret, var der tidlig i svangerskapet, men fant ikke noen emmaljunga vogner.. Og hadde en venninde som har vært der nå nylig, og hun hadde heller ikke funnet noen emmaljungavogner.

Har liksom hørt at folk reiser til en eller annen stor babybutikk nær strømstad, men vet ikke hve den heter.. Noen som vet?

Skrevet

kattis babyshop i strømstad har emmaljunga:) og dem er greie der også:) mange som er fornøyde:) også er det billig og handle der. og får som regel stelleveske med på kjøpet ol.. vet om noen som har spart over 2000 kr på og handle der:)

Skrevet

Så flott =) Ok, da reiser vi til Kattis babyshop :)

Skrevet

Happyland ved den gamle grensa er bra. Den var rimeligere enn på nordby senteret. Å mye bedre service. Husker ikke om dem har emmaljunga der. Men synes butikken hadde mye utvalg. www.happyland.se

Skrevet

Happyland på Svinesund er generelt den beste butikken når det gjelder priser og service. De har ikke Emmaljunga, men verdt ett besøk alikevel. www.happyland.se

Babyproffsen på Nordby er dyrt, elendig service (synes jeg). De har nylig fått inn noe Emmaljunga, litt usikker på om det er scooter eller city mod de har. Vet heller ikke prisen og om det selger med bag osv. www.babyproffsen.se

Kattis Babyshop i Strømstad har masse Emmaljunga og bra service! Gode priser på Emmaljunga i forhold til hva det koster her i Norge. Også med tanke på kursen. Kan kanskje være lurt å ringe først og høre om de har DEN vognen på lager hvis dere må kjøre langt... Kjipt med en bomtur liksom... www.kattisbabyshop.se (tror jeg nettsiden er)

Skrevet

Det kan lønne seg å bestille på forhånd, over tlf, slik at man ikke risikerer bomtur. Vi bestilte vår Emmaljunga gjennom kattis babyshop i strømstad og det tok noen uker før den var leveringsklar, men det fungerte kjempegreit.. De ringte oss med beskjed når vi kunne komme og hente den.. Greit å kombinere med litt harryhandel.. Vi sparte nesten 3000 kr på den turen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...