Gå til innhold

14 dager til termin, slimproppen har gått og rier...


Mama,sunshine-kid og lillesøs

Anbefalte innlegg

Hi, hi, skal si det hjalp med først en treningsøkt og så litt elskov på kvelden igår. Har hatt rier med 15-20 min mellomrom igår kveld og idag, og så gikk slimproppen idag morges. Nå har rierne dabbet litt av. Så nå er det uansett litt på gang, selv om jeg har hørt at det kan gå dager etter proppen går før fødsel er et faktum. Egentlig like greit, kjente idag tidlig at jeg ikke var helt (mentalt) klar enda. Så lille baby kan vente en dag eller to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei har det skjedd noe mer hos deg??? satt med rier i hele natt, ga seg halv seks i morres, nedtur assa..... trodde virkelig det skulle sje nå... off..... mens termin i dag jeg da, så litt opptimist da kanskje, hehe.... men skal til jordmor i kveld å sjekke om riene hadde noen effekt på cm åpnigen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :D

Så spennende!!

r så godt å lese om flere som har sånn start-stopp fødsel!!

Satt selv med 10 timer kynnere (5 min mellomrom) her

på lørdag, etter elskov.. skal si det hjelper ja...

Men alt stoppet opp på natten... seffern.

Merkelig nok startet faktisk fødselen fredag for 3 uker siden, vi

reiste sporenstrekt til Fredrikstad, med 1 min mellom riene, fikk monitor på magen og ble så sendt rett ned på føden... men! 5 timer etterpå hadde søren meg alt stoppet opp!

 

Er det mulig a... :-S

 

Jeg har gått lange turer hver dag, satt akupunktur-nåler i begge ørene for å fremskynde fødselen, men ingenting har hjulpet.. i beste fall har turene gitt meg mere energi da ;)

 

Terminen min er i morgen, så jeg er veldig spent nå...

 

Men, tipset som jeg opplever som best er; enkelt og greit: god elskov. Det setter faktisk fart på sakene!

Dessuten inneholder spermet et stoff som injiseres i kvinnen for å sette

i gang fødselen på sykehuset (men der setter de selvfølgelig en syntetisk versjon!! he he)

Håper dere begge ligger med en søt liten baby i armene nå ;))

 

Ønsker dere masse lykke til!! Stå på!! :D

 

*også håååååper jeg at kveldens elskov setter i gang tingene igjen!!*

(er en smule utolmodig nå, for mine to andre barn ble begge født 4 uker før termin;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d likeste er å vente til man er moden og at alt er klart.. kroppen blir bare utslitt av å prøve å få ting i gang.. å om man ska holde på i så mange timer å så stopper d bare opp blir kroppen mer sliten enn den drar nytte av d..

har dere ikke annet å bruke energien på.. jeg for min del er nok sliten som d er om dagen. me nok vondt i ryggen som d er. om jeg ikke skal irritere på meg mas rier og falske rier bare for morro skyld.

 

riene starter ordentlig når kroppen er klar for d..

 

vil dere ikke ha energi i gjenn når fødselen starter?? ska dere være totalt utslitt da?? husk at en fødsel kan ta flere dager oxo.. ikke alle som har den unna gjort på 4 timer.

 

ikke at en ikke ska unne seg litt elskov.. men er da måte på..

hadde sex sist i går kveld,, men slapp heldigvis unna me bare et par kynnere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wtf....

 

jeg er moden kroppen er klar, men noen trenger faktisk hjelp for å få fart på riene... har masse energi jeg, har sittet på ræva siden august, er ikke litt utslitt engang, får bare mer energi av å kjenne kroppen jobbe med å komme igang.... får energi av å tenke på hvor fantastisk en fødsel er å hvor mye jeg gleder meg til alt rundt det....

 

POSITIVITET

 

er faktisk det som funker best...

 

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ha en fin dag jenter, jeg koser meg jaffal med tanke på at ting går framover og at sola er her og våren venter på min lille prinsesse som snart er i mine armer...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...