Gå til innhold

Hva ville dere betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal leie ut en leilighet i sokkelen og er usikre på hva vi skal ta betalt. Vil gjerne høre synspunkter:

Hele leiligheten er nyoppusset med unntak av badet som vi kun har malt og satt inn ny innredning og dusjkabinett. Leiligheten ligger i sokkelen, men den har store vinduer og er lys og fin. Den er 32 kvm med stue, kjøkken og soverom, og har gode praktiske løsninger, mye skapplass osv. Leietaker må dele vaskerom med oss. Vi leier ut møblert (nye møbler) og med internett og kabel. De som leier får også tilgang på deler av hagen, men vi har ikke parkeringsplass. Ellers så bor vi ganske sentralt med trikk/buss i umiddelbar nærhet. Tenker å sette pris eks. strøm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer det jo veldig an på hvor dere bor ? Sjekk på finn.no og se hva tilsvarende objekt leies ut for.

6-7000,- ?

Skrevet

Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet er viktig.

Skrevet

Bor i en av norges største byer. Har kikket på andre annonser, men synes allikevel det er vanskelig å sette pris siden det er stor spredning. Noen hundre meter til busstopp og derifra ca ti min inn til sentrum. Ser mange i området tar 6-7000, men det føles litt dyrt?

Skrevet

Wow! Jeg visste det var forskjell på leiepriser rundtomkring, men SÅ mye forskjell? Vi bor 300m fra bussstopp, vil ikke kalle det sentralt, men 3 min til nærmeste dagligvare, knappe 10 min. til sentrum med bil. Parkering til flere biler, 2 soverom, stor stue, stort vaskerom og bod, 97 kvm, inkl. tv og internett. Vi betaler 4500. Ikke i en av landets største byer, men likevel...

Skrevet

Følg med på til-leie annonsene i lokalavisa og spør et par naboer og venner hva de ville betalt, evt hvor mye andre tar for tilsvarende leiligheter i ditt boligområde.

Skrevet

Vi leier nyoppusset stor enebolig knapt tre kvarter fra Oslo sentrum(regnet da fra jeg går ut av døra hjemme) og vi betaler 8800 i mnd for den. Den har stor hage rett ved skogkanten, garasje og parkeringsplass.

For min del måtte det vært veldig sentralt om jeg skulle vært villig til å gå opp i de prisene som enkelte skisserer her for en liten sokkelleilighet.

Skrevet

en må da få et greit lån istedet enn å betale 6-9000 kr i leie??

djisess...

Skrevet

Vi for vår del har i hvert fall ikke lyst til å sitte som eiere av to eneboliger i disse tider, men hver sin smak...

Skrevet

Mellom 4-5000... Spørs hvor nært by/sentrum....

6000 hørtes enormt ut, om det ikke var i sentrum av Oslo!

Vi betaler 4300 kr, 75 kvadrat, stor egen parkeringsplass, 2 sovrom, stor bod, stor stue, stort kjøkken, 2 soverom, 2 entreer og tilgang til hage med fin utsikt! Men detta er såklart på landet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...